Quote from Guest on 21 June 2010, 09:57En härlig syn mötte mig i morse. På väg till jobbet möter jag en annan jobbpendlare. Har mött honom förut, alltid träningsklädd, kör MTB. Denna morgon var det likadant, så när som på en sak: Killen borstar tänderna på cykeln! Underbart! Du är min idol! :-
En härlig syn mötte mig i morse. På väg till jobbet möter jag en annan jobbpendlare. Har mött honom förut, alltid träningsklädd, kör MTB. Denna morgon var det likadant, så när som på en sak: Killen borstar tänderna på cykeln! Underbart! Du är min idol! :-
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2010, 10:07Haha
Haha
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:09🙂
Jag har sett folk prata i telefon och sms:a, men aldrig sköta sin morgonhygien 🙂
🙂
Jag har sett folk prata i telefon och sms:a, men aldrig sköta sin morgonhygien 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:18Själv har jag sett två bilister läsa tidningen på 70 väg.
Den ena hade tidningen på passagerarsätet,jag körde bakom och såg när han bläddrade sida. skulle inte vilja få möte med en sån idiot.
Själv har jag sett två bilister läsa tidningen på 70 väg.
Den ena hade tidningen på passagerarsätet,jag körde bakom och såg när han bläddrade sida. skulle inte vilja få möte med en sån idiot.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:06Batteridriven rakapparat.
Batteridriven rakapparat.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:09Det ger ju inte så bra bild av cykelpendlare precis. Dumt att ge cykelhatarna rätt.
Det ger ju inte så bra bild av cykelpendlare precis. Dumt att ge cykelhatarna rätt.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:222 dubbel mackor i fickorna och kaffet i en flaska (pref. termo liknande flaska så att det håller sig lite ljummet)
Eller så äter man bara en energibar till frulle...
2 dubbel mackor i fickorna och kaffet i en flaska (pref. termo liknande flaska så att det håller sig lite ljummet)
Eller så äter man bara en energibar till frulle...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:44Jag kanske borde sno med laptopen och skaffa ett mobilt bredband. Då kan jag funbeata på cykeln. FB är nog största boven till att jag tar lång tid på mig på morgonen!
Jag kanske borde sno med laptopen och skaffa ett mobilt bredband. Då kan jag funbeata på cykeln. FB är nog största boven till att jag tar lång tid på mig på morgonen!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 19:11Jag skulle inte vilja ha en tandborste i munnen om jag plötsligt körde in i något.
Jag skulle inte vilja ha en tandborste i munnen om jag plötsligt körde in i något.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:20Al utvikling av nye ider starter med en plattform, hvor "ting/ ider " springer ut i fra. Er dette "plattformen". http://www.esar.ca/images/nav360.gif
Al utvikling av nye ider starter med en plattform, hvor "ting/ ider " springer ut i fra. Er dette "plattformen". http://www.esar.ca/images/nav360.gif