Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMin idol i morgoneffektivitet
You need to log in to create posts and topics.

12

En härlig syn mötte mig i morse. På väg till jobbet möter jag en annan jobbpendlare. Har mött honom förut, alltid träningsklädd, kör MTB. Denna morgon var det likadant, så när som på en sak: Killen borstar tänderna på cykeln! Underbart! Du är min idol! :-

Haha

🙂

Jag har sett folk prata i telefon och sms:a, men aldrig sköta sin morgonhygien 🙂

Själv har jag sett två bilister läsa tidningen på 70 väg.
Den ena hade tidningen på passagerarsätet,jag körde bakom och såg när han bläddrade sida. skulle inte vilja få möte med en sån idiot.

Batteridriven rakapparat.

Det ger ju inte så bra bild av cykelpendlare precis. Dumt att ge cykelhatarna rätt.

2 dubbel mackor i fickorna och kaffet i en flaska (pref. termo liknande flaska så att det håller sig lite ljummet)

Eller så äter man bara en energibar till frulle...

Jag kanske borde sno med laptopen och skaffa ett mobilt bredband. Då kan jag funbeata på cykeln. FB är nog största boven till att jag tar lång tid på mig på morgonen!

Jag skulle inte vilja ha en tandborste i munnen om jag plötsligt körde in i något.

Al utvikling av nye ider starter med en plattform, hvor "ting/ ider " springer ut i fra. Er dette "plattformen". http://www.esar.ca/images/nav360.gif

12