Quote from Guest on 1 August 2009, 11:44Var/hur registrerar jag min planerade träning? lägger man bara in den i kalendern eller? Där har jag hittills bara fyllt i när jag faktiskt HAR tränat.
Var/hur registrerar jag min planerade träning? lägger man bara in den i kalendern eller? Där har jag hittills bara fyllt i när jag faktiskt HAR tränat.
Quote from Catharina Brattlin on 1 August 2009, 11:54Klicka på "registrera träning" som vanligt och välj datum fram i tiden för att lägga in planerade pass. I rutan om tid kan Du välja antingen 0 minuter eller den tiden som Du tror passet kommer att ta. Spara som vanligt.
Gick det där att förstå? 🙂
Klicka på "registrera träning" som vanligt och välj datum fram i tiden för att lägga in planerade pass. I rutan om tid kan Du välja antingen 0 minuter eller den tiden som Du tror passet kommer att ta. Spara som vanligt.
Gick det där att förstå? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:11Det var ett glasklart svar!
Precis, som Malin, så undrade jag över samma fråga och jag fick svar utan att ens behöva ställa någon fråga. Funbeat och dess medlemmar är oslagbara:-)
Det var ett glasklart svar!
Precis, som Malin, så undrade jag över samma fråga och jag fick svar utan att ens behöva ställa någon fråga. Funbeat och dess medlemmar är oslagbara:-)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 19:19Ja det var glasklart 🙂 Misstänkte att det var så, men tänkte att jag kanske missat några andra ställen man kunde lägga in det. Då kanske jag kan passa på att fråga om hur man kan läsa "gamla" bloggar också. Det ryms kanske 10, sen hittar jag ingenstans
Ja det var glasklart 🙂 Misstänkte att det var så, men tänkte att jag kanske missat några andra ställen man kunde lägga in det. Då kanske jag kan passa på att fråga om hur man kan läsa "gamla" bloggar också. Det ryms kanske 10, sen hittar jag ingenstans
Quote from Catharina Brattlin on 3 August 2009, 19:34Du kan läsa "gamla" bloggar om personerna har lagt till boxen "Bloggarkiv" på sin startsida. Där finns alla bloggar samlade per månad och år.
Sen kan Du gå in i personernas träningskalender, där bloggarna också finns, under de datum som de skrevs, som lä
Du kan läsa "gamla" bloggar om personerna har lagt till boxen "Bloggarkiv" på sin startsida. Där finns alla bloggar samlade per månad och år.
Sen kan Du gå in i personernas träningskalender, där bloggarna också finns, under de datum som de skrevs, som lä
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:58tack igen 🙂
tack igen 🙂