Quote from Guest on 3 January 2008, 09:32Under rubriken "Min planerade träning" på startsidan dyker de pass upp som jag lagt in själv inklusive planerade tävlingar. MEN tyvärr inte det fina programmet för halvmaran (med 3-4 pass per vecka) som jag läst in från fliken "Träningsprogram". Alla pass
Under rubriken "Min planerade träning" på startsidan dyker de pass upp som jag lagt in själv inklusive planerade tävlingar. MEN tyvärr inte det fina programmet för halvmaran (med 3-4 pass per vecka) som jag läst in från fliken "Träningsprogram". Alla pass
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 09:42Ah, det var en liten bugg du upptäckte. Nu är den dock rättad och ditt (och alla andras) pass från träningsprogrammen är markerade som inplanerade. (Med undantag för några pass idag som jag inte kunde avgöra om de var genomförda än eller inte)
Ah, det var en liten bugg du upptäckte. Nu är den dock rättad och ditt (och alla andras) pass från träningsprogrammen är markerade som inplanerade. (Med undantag för några pass idag som jag inte kunde avgöra om de var genomförda än eller inte)
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 09:50Tack Olle.
Jag hade just upptäckt att det funkade och skulle precis maila till Dig men Du förekom mig. Varför blir jag inte förvånad? (H)
Tack Olle.
Jag hade just upptäckt att det funkade och skulle precis maila till Dig men Du förekom mig. Varför blir jag inte förvånad? (H)