Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

När jag loggar in på funbeat via min jobbdator så syns inte de aktiviteter som jag lagt upp på min hemdator ??

Det var lustigt, det funkar alldeles utmärkt för mig...

Du får förtydliga lite. Har du något exempel på ett träningspass du registrerat på Funbeat som inte syns på din jobbdator? Gärna med datum och träningstyp.

Det finns två Robert Till. Verkar som om du har två användare, en på jobbet och en hemma. Du måste använda samma inloggning (= email adress) på båda ställena.

hihi (t+)

ja, jag har två användarkonton med samma användarnamn och lösenord. Jag avregistrerar det ena kontot så får jag se vad som händer.

Om du har loggad träning på båda kontona så glöm inte kopiera/exportera den innan du avregistrerar dig så du inte förlorar information!

Hmm, hur gör man för att skapa två konton med samma användarnamn?

Innan Jonas redde ut mysteriet, tänkte jag att det kanske var något i stil med vad en tjej på puls.se råkade ut för på sin jobbdator för ett antal år sedan.

Jag lade några år ut en adventsmusikkalender med poplåtar med jultema, men hur hon än försökte ly

Fredrik: Man anger 2 olika mailadresser. Namnet som visas är bara - ett namn som visas...

12