Quote from Guest on 15 June 2011, 09:25hej
finns det ett sätt att få fram bara dom konversationerna som man själv har skrivit i eller måste man leta upp dom i gruppen varje gång?MVH
Åsa
hej
finns det ett sätt att få fram bara dom konversationerna som man själv har skrivit i eller måste man leta upp dom i gruppen varje gång?
MVH
Åsa
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 09:35Varje diskussionstråd i listan har först en klickbox, sedan en flagga, och därefter en smiley. Om smileyn är aktiverad (=gul), så har du ett inlägg i tråden. Om flaggan är aktiverad (=röd) så har du flaggat ett inlägg i tråden.
Varje diskussionstråd i listan har först en klickbox, sedan en flagga, och därefter en smiley. Om smileyn är aktiverad (=gul), så har du ett inlägg i tråden. Om flaggan är aktiverad (=röd) så har du flaggat ett inlägg i tråden.
Quote from Camilla Höög on 15 June 2011, 09:38Du måste leta upp dem. Om diskussion fortfarande är på första sidan i gruppen så ser du en smiley framför de diskussioner du deltagit i.
Det finns en box du kan lägga till på din startsida som heter "Forum - Olästa diskussioner som jag deltar i", men den
Du måste leta upp dem. Om diskussion fortfarande är på första sidan i gruppen så ser du en smiley framför de diskussioner du deltagit i.
Det finns en box du kan lägga till på din startsida som heter "Forum - Olästa diskussioner som jag deltar i", men den
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 13:46Tack
ser nu att dom har en smiley. men ingen bock eller annat som en skrev.jag menar inte har deltagit utan när man deltar i en diskussion och vill gå in och se om någon skrivit något mer.
Då måste man gå in på grupper/mina grupper och leta upp n på dis
Tack
ser nu att dom har en smiley. men ingen bock eller annat som en skrev.
jag menar inte har deltagit utan när man deltar i en diskussion och vill gå in och se om någon skrivit något mer.
Då måste man gå in på grupper/mina grupper och leta upp n på dis
Quote from Camilla Höög on 15 June 2011, 13:57Här kan du se alla diskussioner med nya inlägg: http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx (Länken hittar du längst upp på Funbeat direkt till höger om Funbeat-loggan vid texten "Olästa:"
Den sidan använder jag hela tiden för att läsa inlägg här.
Här kan du se alla diskussioner med nya inlägg: http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx (Länken hittar du längst upp på Funbeat direkt till höger om Funbeat-loggan vid texten "Olästa:"
Den sidan använder jag hela tiden för att läsa inlägg här.
Quote from Linnea Persson on 15 June 2011, 17:07Jag håller med, många forum har en funktion som brukar kallas favoriter eller prenumerationer där enbart de diskussioner man själv markerat som intressanta (flaggat) eller deltar i (med smiley) syns. Väldigt smidigt!
Jag håller med, många forum har en funktion som brukar kallas favoriter eller prenumerationer där enbart de diskussioner man själv markerat som intressanta (flaggat) eller deltar i (med smiley) syns. Väldigt smidigt!