Quote from Guest on 30 October 2008, 14:47Jag råkade trycka bort boxen med mina kompisar under min startsida.
När jag sedan skulle lägga dit den igen fanns det inte valbart...varför?? hjälp..!
Jag råkade trycka bort boxen med mina kompisar under min startsida.
När jag sedan skulle lägga dit den igen fanns det inte valbart...varför?? hjälp..!
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 14:57Kan man se i nån lista vilka kompisar man har?
Kan man se i nån lista vilka kompisar man har?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:01Under din topplista så finns det möjlighet att få fram vilka.
Under din topplista så finns det möjlighet att få fram vilka.
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 15:10Hm... det var ju väldans logiskt... det är inte logiskt allt på Funbeat. Borde finns direktlänk från min egen profilsida?
Hm... det var ju väldans logiskt... det är inte logiskt allt på Funbeat. Borde finns direktlänk från min egen profilsida?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:23Jag hittade det. Låg tydligen under fotografier...
Men en annan fråga om detta då...varför är det en bild på mig med bland dessa?
Har ni andra oxå så?
Jag hittade det. Låg tydligen under fotografier...
Men en annan fråga om detta då...varför är det en bild på mig med bland dessa?
Har ni andra oxå så?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 15:31Du får upp alla de senaste bilderna, samt dina kompisars avatars inkl. din egen.
Du får upp alla de senaste bilderna, samt dina kompisars avatars inkl. din egen.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 19:57nej så har inte jag
"Min personliga topplista" heter den hos mig och jag hittar inte heller den i val-listan - men den kanske inte visar objekt som jag redan har???
nej så har inte jag
"Min personliga topplista" heter den hos mig och jag hittar inte heller den i val-listan - men den kanske inte visar objekt som jag redan har???