Quote from Guest on 27 December 2008, 21:56I takt med att jag samlar fler personer på min topplista blir det allt svårare att överblicka vad de haft för sig de senaste dagarna. Tidigare kunde jag ofta se även gårdagens träning, men nu får knappt dagens träning rum.
Kan man kanske införa en rullis
I takt med att jag samlar fler personer på min topplista blir det allt svårare att överblicka vad de haft för sig de senaste dagarna. Tidigare kunde jag ofta se även gårdagens träning, men nu får knappt dagens träning rum.
Kan man kanske införa en rullis
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:06menar du i boxen "min nyhetsström" på startsidan så tipsar jag mot att byta ut den och istället lägga in den som heter "mina kompisars träning"
menar du i boxen "min nyhetsström" på startsidan så tipsar jag mot att byta ut den och istället lägga in den som heter "mina kompisars träning"
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:38Ok, men mina kompisars blogginlägg vill jag ju inte missa heller...och artiklar eller nyheter från FB är förekommer så ytterst sällan att de skulle göra varken till eller från.
Men iofs kanske man kunde lägga "mina kompisars tränings om en box" och "mina
Ok, men mina kompisars blogginlägg vill jag ju inte missa heller...och artiklar eller nyheter från FB är förekommer så ytterst sällan att de skulle göra varken till eller från.
Men iofs kanske man kunde lägga "mina kompisars tränings om en box" och "mina
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:45Nu när jag testat lite kanske min önskan kan omformuleras/preciseras till att nyhetsströmmen skall kunna gälla flera dagar bakåt precis som men listan över kompisarnas träning.
Nu när jag testat lite kanske min önskan kan omformuleras/preciseras till att nyhetsströmmen skall kunna gälla flera dagar bakåt precis som men listan över kompisarnas träning.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 10:50När man har många personer på sin kompislista blir nyhetsströmmen rörig och resultatet blir att man inte använder sig av den.
Ett förbättringsförslag är att man skulle kunna markera vad man vill få med i nyhetsflödet för enskild person på kompislistan. D
När man har många personer på sin kompislista blir nyhetsströmmen rörig och resultatet blir att man inte använder sig av den.
Ett förbättringsförslag är att man skulle kunna markera vad man vill få med i nyhetsflödet för enskild person på kompislistan. D
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 08:24I mitt fall har jag några få träningskompisar som jag håller koll på. Så för det fungerar min nyhetsström för. Men jag skulle vilja prenumerera på när vissa roliga bloggare skriver något nytt inlägg. Som det är nu missar jag det mesta och det är mer tur a
I mitt fall har jag några få träningskompisar som jag håller koll på. Så för det fungerar min nyhetsström för. Men jag skulle vilja prenumerera på när vissa roliga bloggare skriver något nytt inlägg. Som det är nu missar jag det mesta och det är mer tur a
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 09:03Precis Jonas. Det borde gå att välja att prenumerera på bloginlägg från valfri person, man ska inte behöva vara "kompis" med personen för att kunna göra det.
Precis Jonas. Det borde gå att välja att prenumerera på bloginlägg från valfri person, man ska inte behöva vara "kompis" med personen för att kunna göra det.
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 09:34Och/eller så skapas det ett arkiv för Funbeats alla blogginlägg och inte bara en sida som listar de 20 senaste eller hur många det nu är. Den listan räcker ju bara en halv dag eller nåt. Jag skulle vilka bläddra igenom lite mer.
Det där med överfull Nyhe
Och/eller så skapas det ett arkiv för Funbeats alla blogginlägg och inte bara en sida som listar de 20 senaste eller hur många det nu är. Den listan räcker ju bara en halv dag eller nåt. Jag skulle vilka bläddra igenom lite mer.
Det där med överfull Nyhe
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 12:01Det ena utesluter ju inte det andra i detta fallet.
Det ena utesluter ju inte det andra i detta fallet.