Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMina mål
You need to log in to create posts and topics.

Ex: Jag lägger in ett mål att träna 2000 min en månad och vill visa statistik för varje vecka. Låt säga att jag vecka 1 kör 27%, vecka 2 24%, vecka 3 28% och vecka 4 25%.

Jag har klarat målet för månaden, men det blir inte gröna staplar på veckosummerin

Jag kan bara se vecka 1......och där har du nått upp i 95%. Var finns v. 2, 3 och 4?

Exakt hur har du satt upp målet?

Du kan inte skapa ett månadsmål och sedan ha avstämning per vecka.
Med "avstämning" så menas det att då ska du ha uppnått det satta målet oberoende av start- och slutdatum.

Det är samma med de årsmål du satt. De har avst

Nej, den var bara en vecka. Men nu har jag ändrat mitt januari-mål till att summera varje vecka, så om ni går in och tittar på mina tidigare mål så ser ni vad jag menar. Jag har uppnått månadsmålet, men staplarna är fortfarande röda.

Ok, då blir det sum

Staplarna för veckorna är röda för du har satt att du ska träna 1500 minuter per vecka...kanske lite tufft 🙂

Ok, nu är jag med. Jag trodde att den tiden jag satte datumen mellan gällde och att det bara skulle visas hur mycket av totalsumman som gjordes per vecka, och sedan när totalmålet var nått blev alla staplarna gröna.

Det är lite rörigt att förstå ibland. 🙂 Men jag hoppas du fatta galoppen nu 🙂
Så du kan sätta lite separata mål, veckomål, månadsmål och årsmål om du så vill det 🙂