Quote from Guest on 19 January 2010, 15:16Hej!
Mitt främsta mål är att träna 1 gång/dagen i en månad till att börja med. Har fyllt i tiden för målet, men vad ska jag skriva i "hur många gånger"? Räknar den dagligen eller veckovis? För först skrev jag in 1 gång (trodde det var dagligen) men nu eft
Hej!
Mitt främsta mål är att träna 1 gång/dagen i en månad till att börja med. Har fyllt i tiden för målet, men vad ska jag skriva i "hur många gånger"? Räknar den dagligen eller veckovis? För först skrev jag in 1 gång (trodde det var dagligen) men nu eft
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 15:26Målen beräknas över hela veckan oavsett hur många dagar av den som gått.
Målen beräknas över hela veckan oavsett hur många dagar av den som gått.
Quote from Camilla Höög on 19 January 2010, 15:43När du sätter upp ditt mål så titta under Frekvens:
"Frekvens
Här anger du hur ofta målet ska stämmas av, tex veckovis eller månadsvis. Du kan också ha ett mål som gäller för hela perioden."Om du sätter "Varje vecka" så ska du sätta "Antal träningspass"
När du sätter upp ditt mål så titta under Frekvens:
"Frekvens
Här anger du hur ofta målet ska stämmas av, tex veckovis eller månadsvis. Du kan också ha ett mål som gäller för hela perioden."
Om du sätter "Varje vecka" så ska du sätta "Antal träningspass"
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 16:15Tack snälla ni för hjälpen! (L)
Tack snälla ni för hjälpen! (L)
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 20:23Rubriken är den samma, frågan en annan!
Har satt ett mål att springa 50 mil iår. På min översiktssida har jag ju den där "hastighetsmätaren" som visar mina mål. Under den står vad jag presterat (hitintills) denna veckan;
"Vecka 4: 3,46 km /500 km
Önskvä
Rubriken är den samma, frågan en annan!
Har satt ett mål att springa 50 mil iår. På min översiktssida har jag ju den där "hastighetsmätaren" som visar mina mål. Under den står vad jag presterat (hitintills) denna veckan;
"Vecka 4: 3,46 km /500 km
Önskvä
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 21:58Det ser ut som att du lyckats ställa in att du ska springa 500 km/vecka. Kolla om du kanske kan ha skrivit fel på "veckovis avstämning". Det bör vara "årsvis" eller något liknande.
Edit: Avstämning: "Summera för alla dagar mellan start- och slutdatum" sk
Det ser ut som att du lyckats ställa in att du ska springa 500 km/vecka. Kolla om du kanske kan ha skrivit fel på "veckovis avstämning". Det bör vara "årsvis" eller något liknande.
Edit: Avstämning: "Summera för alla dagar mellan start- och slutdatum" sk
Quote from Camilla Höög on 26 January 2010, 22:34"Önskvärt minst" är så mycket av målet du bör ha uppnått just nu för att uppfylla målet om du fortsätter att träna likadant hela perioden. T.ex. om du har satt ett veckomål (7 dagar) och det idag är tisdag (dag 2) så ska du ha uppnått 2/7 (två sjundedelar
"Önskvärt minst" är så mycket av målet du bör ha uppnått just nu för att uppfylla målet om du fortsätter att träna likadant hela perioden. T.ex. om du har satt ett veckomål (7 dagar) och det idag är tisdag (dag 2) så ska du ha uppnått 2/7 (två sjundedelar
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 20:23Tack Marie; där har vi felet! Jag hade valt veckovis avstämning eftersom jag tyckte att det var roligt att se hur jag låg till vecka för vecka! 🙂
Tack Marie; där har vi felet! Jag hade valt veckovis avstämning eftersom jag tyckte att det var roligt att se hur jag låg till vecka för vecka! 🙂