Quote from Guest on 26 June 2012, 13:31Hej!
Jag la in ett mål för veckan med tre träningspass. Men efter ett träningspass står det inte som registrerat. varför detta?
Hej!
Jag la in ett mål för veckan med tre träningspass. Men efter ett träningspass står det inte som registrerat. varför detta?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:41Har du valt vilka träningstyper som skall ingå i målet. Och är ditt registrerade pass av den typen?
Har du valt vilka träningstyper som skall ingå i målet. Och är ditt registrerade pass av den typen?
Quote from Camilla Höög on 26 June 2012, 14:36Om du visar din träning för andra så kan vi kanske ge några ytterligare tips.
Eller så får du noga beskriva vad du lagt in för mål och vilka träningstyper som är valda och vilka träningspass du rapporterat som du tycker ska ingå i målet.Tänk på att trän
Om du visar din träning för andra så kan vi kanske ge några ytterligare tips.
Eller så får du noga beskriva vad du lagt in för mål och vilka träningstyper som är valda och vilka träningspass du rapporterat som du tycker ska ingå i målet.
Tänk på att trän
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 18:05tusen tack för svar. det var precis det som var felet! Nu har jag 63 % måluppfyllelse denna vecka
tusen tack för svar. det var precis det som var felet! Nu har jag 63 % måluppfyllelse denna vecka