Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMina mål vs. Sjukdom
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

ett av mina mål är att träna 3ggr/vecka - gott så. Förra veckan var jag förkyld, feber, tjock hals och hela den extremt trista erfareneheten vi nog alla har.

Till min glädje såg jag att det gock att registrera sjukdom så man i efterhand kan kolla v

Öppna ditt mål för redigering och titta längst ner under "Träningsformer", välj "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:".
Markera allt utom sjukdom så kommer målet att fungera som det ska.

Tack för sitt snabba svar!

Skall genast göra det. (Varför kommer man aldrig på sådant här själv...)

mvh

En anledning kan vara att jag snart varit här i 3 år och du snart en månad 🙂

Du har en klar poäng där!

Åh, tack! Har undrat det samma men inte tagit mig för att fråga

(L)

Jamen det ÄR ju en BUGG/felaktighet att "sjukdom" finns med i listan över "träningsformer". Det är väl för fasen ingen träningsform! Är man sjuk kan man notera det som en dagsnotering, då syns det varför man ej tränat - utan att det för den skull räknas s

Det är väl träning för immunförsvaret?
Jag skulle även kunna kalla det intervallträning 😉

Jag antar att anledningen att det går att regga som träning är att man i efterhand ska kunna sortera fram hur mycket man varit sjuk under en period ?

Men även jag tycker det är lite konstigt och reggar skada/sjukdom som dagsnotering...

Som du säger så tycker jag att det är rätt bra att kunna se hur stor del av kakan som är sjukdom... Annars ser jag inte så stor anledning till att registrera det över huvud taget.

12