Quote from Guest on 1 June 2009, 10:34Hej,
ett av mina mål är att träna 3ggr/vecka - gott så. Förra veckan var jag förkyld, feber, tjock hals och hela den extremt trista erfareneheten vi nog alla har.
Till min glädje såg jag att det gock att registrera sjukdom så man i efterhand kan kolla v
Hej,
ett av mina mål är att träna 3ggr/vecka - gott så. Förra veckan var jag förkyld, feber, tjock hals och hela den extremt trista erfareneheten vi nog alla har.
Till min glädje såg jag att det gock att registrera sjukdom så man i efterhand kan kolla v
Quote from Camilla Höög on 1 June 2009, 10:44Öppna ditt mål för redigering och titta längst ner under "Träningsformer", välj "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:".
Markera allt utom sjukdom så kommer målet att fungera som det ska.
Öppna ditt mål för redigering och titta längst ner under "Träningsformer", välj "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:".
Markera allt utom sjukdom så kommer målet att fungera som det ska.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:45Tack för sitt snabba svar!
Skall genast göra det. (Varför kommer man aldrig på sådant här själv...)
mvh
Tack för sitt snabba svar!
Skall genast göra det. (Varför kommer man aldrig på sådant här själv...)
mvh
Quote from Camilla Höög on 1 June 2009, 10:46En anledning kan vara att jag snart varit här i 3 år och du snart en månad 🙂
En anledning kan vara att jag snart varit här i 3 år och du snart en månad 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:51Du har en klar poäng där!
Du har en klar poäng där!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:23Åh, tack! Har undrat det samma men inte tagit mig för att fråga
(L)
Åh, tack! Har undrat det samma men inte tagit mig för att fråga
(L)
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:24Jamen det ÄR ju en BUGG/felaktighet att "sjukdom" finns med i listan över "träningsformer". Det är väl för fasen ingen träningsform! Är man sjuk kan man notera det som en dagsnotering, då syns det varför man ej tränat - utan att det för den skull räknas s
Jamen det ÄR ju en BUGG/felaktighet att "sjukdom" finns med i listan över "träningsformer". Det är väl för fasen ingen träningsform! Är man sjuk kan man notera det som en dagsnotering, då syns det varför man ej tränat - utan att det för den skull räknas s
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:26Det är väl träning för immunförsvaret?
Jag skulle även kunna kalla det intervallträning 😉
Det är väl träning för immunförsvaret?
Jag skulle även kunna kalla det intervallträning 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:31Jag antar att anledningen att det går att regga som träning är att man i efterhand ska kunna sortera fram hur mycket man varit sjuk under en period ?
Men även jag tycker det är lite konstigt och reggar skada/sjukdom som dagsnotering...
Jag antar att anledningen att det går att regga som träning är att man i efterhand ska kunna sortera fram hur mycket man varit sjuk under en period ?
Men även jag tycker det är lite konstigt och reggar skada/sjukdom som dagsnotering...
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 11:39Som du säger så tycker jag att det är rätt bra att kunna se hur stor del av kakan som är sjukdom... Annars ser jag inte så stor anledning till att registrera det över huvud taget.
Som du säger så tycker jag att det är rätt bra att kunna se hur stor del av kakan som är sjukdom... Annars ser jag inte så stor anledning till att registrera det över huvud taget.