Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

FunBeats rapportfunktion är framtagen för att göra det möjligt att få fram en otroligt stor mängd rapporter, helt utifrån de egna önskemålen. Du kan vrida och vända på informationen, skapa avancerade filter och visualisera på många olika sätt.
Här kommer

Grym funktion! Bra med exempel eftersom det verkar lite lurigt att skapa egna såhär i början...

Nu är det mycket!

Riktigt grymt!!! Kan man nu bara skapa multipass för exempelvis triathlon så är funbeat otroligt bra! 🙂

Mycket snyggt! Får nu ut precis de två diagram jag vill ha och de ligger kvar. Tack!

Ja en multiplas där man kan dela distanser i olika utrustning skulle var bra, då slipper fyra inlägg för en tävling.

Jag få inte de med längst pass mer spline-kurva att fungera

Har ni någon nytta av att ha med vilken utrustning som ni har på olika pass?

ja, jag vill har koll på antal km jag har på min våtdräkt, hjul, cykel.

jag vill även har koll på distans jag har simmat, cyklat och sprungit under 2012.

så idag har jag en post för triatlon tävlings berättelse utan tid och en för simning, cykling och l

Jag har flera hjul, cyklar, skor, hjälmar, kassetter, däck, brallor, tröjor, handskar, glasögon med mera men jag brukar serva mina prylar

Bra analysverktyg! Bra jobbat!

Jag gillar att huvudträningstyp har dykt upp, men det går inte att skapa filter för huvudträningstyp. Gärna då att drop-downlistan endast innehåller huvudträningstyp. Det hade varit trevligt.