Quote from Guest on 10 September 2008, 18:50Är det någon mer som har problem med att se tidigare gjorda rundor vid fliken "Mina rundor", jag kan inte se dem längre?
Är det någon mer som har problem med att se tidigare gjorda rundor vid fliken "Mina rundor", jag kan inte se dem längre?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:00Samma här
Samma här
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:31Trycker jag bara på sök kommer dom upp...men dom ligger ju inte där innan som dom gjorde förut och det tog mig ett tag innan jag fattade vad som var "fel"!!
Edit: men det kanske inte var detta ni menade....=) och då har jag ingen aning för andra "problem
Trycker jag bara på sök kommer dom upp...men dom ligger ju inte där innan som dom gjorde förut och det tog mig ett tag innan jag fattade vad som var "fel"!!
Edit: men det kanske inte var detta ni menade....=) och då har jag ingen aning för andra "problem
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:17Förstår inte vitsen med att ändra till nuvarande funktion,ändra tillbaks igen snälla Olle.
Förstår inte vitsen med att ändra till nuvarande funktion,ändra tillbaks igen snälla Olle.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 08:20Man måste trycka på Sök, sedan dyker de upp (efter en stund - det tar lång tid att ladda den listan tydligen)
Varför det är ändrat vet jag inte... jag tycker alla kunde visas default och att man sedan fick göra urval själv men kanske slöar det ner funbeat
Man måste trycka på Sök, sedan dyker de upp (efter en stund - det tar lång tid att ladda den listan tydligen)
Varför det är ändrat vet jag inte... jag tycker alla kunde visas default och att man sedan fick göra urval själv men kanske slöar det ner funbeat
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:02Ni hade det jag saknade: tålamod och förståelse! 😉 Jag provade att bara klicka på "sök" och sedan väntade jag, och vips där kom de ju. Men var det så förut? har för mig att man inte behövde söka?
Ni hade det jag saknade: tålamod och förståelse! 😉 Jag provade att bara klicka på "sök" och sedan väntade jag, och vips där kom de ju. Men var det så förut? har för mig att man inte behövde söka?
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 10:13Nej Hans, jag tror det ändrades samtidigt som nya funktionen under Träningsrundor kom (för en vecka eller två sedan?)
Tidigare behövde man inte klicka på Sök (om inte jag _också_ minns fel ;))
Nej Hans, jag tror det ändrades samtidigt som nya funktionen under Träningsrundor kom (för en vecka eller två sedan?)
Tidigare behövde man inte klicka på Sök (om inte jag _också_ minns fel ;))