Quote from Guest on 17 March 2007, 20:39På "Min startsida" är mina träningstimmar fyrdubblade! I rutan längst upp till vänster är varje pass skrivet fyra gånger och i topplistan är det också ett fyrdubblat värde. Går jag däremot in i min kalender ser allt rätt ut. Någon mer som råkat ut för det
På "Min startsida" är mina träningstimmar fyrdubblade! I rutan längst upp till vänster är varje pass skrivet fyra gånger och i topplistan är det också ett fyrdubblat värde. Går jag däremot in i min kalender ser allt rätt ut. Någon mer som råkat ut för det
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:49Låter farligt. 😮
Provat att trycka F5 när du är i Startsidan, kanske blivit nån glitch.
Låter farligt. 😮
Provat att trycka F5 när du är i Startsidan, kanske blivit nån glitch.
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 20:55Hjälpte inte tyvärr!!! Tydligen är det bara när jag tittar på mina tränade timmar som det ser konstigt ut, har frågat en annan person här inne och för henne såg mina timmar normala ut. Men det är ju inte så kul att inte kunna se hur mycket man tränat... :
Hjälpte inte tyvärr!!! Tydligen är det bara när jag tittar på mina tränade timmar som det ser konstigt ut, har frågat en annan person här inne och för henne såg mina timmar normala ut. Men det är ju inte så kul att inte kunna se hur mycket man tränat... :
Quote from Funbeat user on 17 March 2007, 23:06prova tömma cache då
prova tömma cache då
Quote from Funbeat user on 18 March 2007, 07:56Jag har gjort det också utan att det hjälpte... Trist!
Jag har gjort det också utan att det hjälpte... Trist!
Quote from Camilla Höög on 18 March 2007, 13:39Prova annan webbläsare. Firefox fungerar klanderfritt här inne. IE7 har problem...om det är den du använder.
Prova annan webbläsare. Firefox fungerar klanderfritt här inne. IE7 har problem...om det är den du använder.
Quote from Funbeat user on 18 March 2007, 14:47Tack för råden. Olle har fixat det åt mej, det var tydligen någon bugg av något slag...
Tack för råden. Olle har fixat det åt mej, det var tydligen någon bugg av något slag...