Quote from Guest on 20 June 2007, 08:03Ritade upp en ny runda igår, sparade och skulle registrera löpning på den när den inte fanns med i listan. Klickade bakåt tillbaka till den, sparade igen och försökte på nytt. Fortfarande ingen runda. Tänkte att det kanske tar en stund att uppdatera, men
Ritade upp en ny runda igår, sparade och skulle registrera löpning på den när den inte fanns med i listan. Klickade bakåt tillbaka till den, sparade igen och försökte på nytt. Fortfarande ingen runda. Tänkte att det kanske tar en stund att uppdatera, men
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 08:13Hej,
läs under "cykelrundar" - där finns en tråd om detta, det står något med "grr, nu har jag försökt..."
Det finns medel mot detta problem, men jag råkar ändå ut för detta titt som tätt.
Such is life.
/Caroline
Hej,
läs under "cykelrundar" - där finns en tråd om detta, det står något med "grr, nu har jag försökt..."
Det finns medel mot detta problem, men jag råkar ändå ut för detta titt som tätt.
Such is life.
/Caroline
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 20:18För mig fungerar det inte att lägga till rundor och välja tillgänglighet "Bara mig". Prova "Jag och mina träningskompisar" istället.
För mig fungerar det inte att lägga till rundor och välja tillgänglighet "Bara mig". Prova "Jag och mina träningskompisar" istället.