Quote from Guest on 1 December 2013, 21:35Klockan misslyckas att överföra dagens övningar till datorn! Jag har försökt till både connect och TC, även hit, men inget händer! Klockan försöker också överföra, men det svarta pelaren som talar om att överföring sker, syns inte!
Detta har aldrig inträf
Klockan misslyckas att överföra dagens övningar till datorn! Jag har försökt till både connect och TC, även hit, men inget händer! Klockan försöker också överföra, men det svarta pelaren som talar om att överföring sker, syns inte!
Detta har aldrig inträf
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 21:45Testa en reset på 405an.
Testa en reset på 405an.
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 22:08startat om datorn?
startat om datorn?
Quote from Zsuzsi Zsédely on 2 December 2013, 04:41Datorn omstartad ett par gånger! Får ta fram boken eller kolla på nätet för en reset av klockan! Tappar jag alla icke överförda pass då?
Datorn omstartad ett par gånger! Får ta fram boken eller kolla på nätet för en reset av klockan! Tappar jag alla icke överförda pass då?
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 14:34Reset fr405: håll bägge knapparna intryckta tills den startar om, ca 10-15 sek.
Reset fr405: håll bägge knapparna intryckta tills den startar om, ca 10-15 sek.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 3 December 2013, 17:54Försökte med allt! Till sist drog jag ur ANTn och startade om datorn, satte i den igen, och allt fungerade! Så himla enkelt! 😀
Försökte med allt! Till sist drog jag ur ANTn och startade om datorn, satte i den igen, och allt fungerade! Så himla enkelt! 😀