Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMitt i Borås Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Nu ligger hemsidan klar. Sveriges snyggaste ??

http://www.mittiborastriathlon.se

Hälsningar Pasi

Jo den var snygg!

Bra dag med, dagen innan Gbg och tillräckligt nära geografiskt... hmmmm....

Kan du inte lägga upp den som tävling? *pekar uppåt på tävlingsfliken*

Hej Sara

Tack för tipset. Nu ligger den som tävling.

Förstår dina tankar med Göteborg.
Vi siktar bara på att vara en motion och prova på triathlon med distanser som ALLA klarar.
Sen är Nationaldagen i Borås så himla tråkig.
Satsar man inte på att vin

Jag tänkte väl att man kan väl springa båda... när man ändå reser upp till de trakterna. Och ändå ha höga ambitioner i Gbg.

Just nu kör jag ett par orienteringstävlingar per helg så en motionssprint på lördagen och sedan en olympisk på söndagen ska inte

Hej!

Kul tävling. Kan kanske funka som första triahtlon för mig...och många andra kanske.
Men ska man verkligen simma i viskan?
Jag spenderade en god tid av min ungdom i Borås, och på den tiden ville man verkligen inte bada däri för den var vansinnigt sm

Hej Sara o Anders!

När den gäller din 10 åring så är det inga problem. Mina båda barn har kört tävlingen som 11 åringar. Men naturligtvis tillsammans med mig. Jag skulle inte rekomendera barn att tävla själva. Men distansen var inga problem utan blev en

Tack för svaret Pasi! Jag tror nog att sonen får agera publik i stället, han är inte riktigt redo för de distanserna... Men jag ska höra en extra gång med honom.

Vi ser ändå fram emot att komma UPP till tävlingen 😉

Ja där ser man !
Varför tror jag alltid att alla som inte "bor nära dig" kommer från Stockholm

Välkomna upp 🙂

jag joinar detta samtal....
Tänkte höra lite angående cykelsträckan, körs den rätt så centralt, typ som sprinten i kalmar, avstängd väg och så?
Jag såg kartan på hemsidan men det säger inte mig så mycket nämligen, karta är inte min starka sida!
Skall bli

Halloj missat lite FB det sista!
Cyklingen går genom stan ut på gamla Varbergsvägen och tillbaka. Inga tekniska svårigheter med andra ord

/ Pasi