Quote from Guest on 12 January 2011, 13:05Tänkte skaffa en momentnyckel nu när man blivit med kolram och allt.
Kan någon tipsa om en vettig som klarar av minst 4NM. Har hittat en BBB i England för 52£, men det kanske finns andra vettiga, det bästa vore om den kom i en liten låda med ett par inse
Tänkte skaffa en momentnyckel nu när man blivit med kolram och allt.
Kan någon tipsa om en vettig som klarar av minst 4NM. Har hittat en BBB i England för 52£, men det kanske finns andra vettiga, det bästa vore om den kom i en liten låda med ett par inse
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 13:15Jag letade som en tok för ett par månader sedan utan vidare värst mycket lycka...
Slutade med att jag köpte BBB till överpris på Cykel City. Dock mycket nöjd med den; hade även låda, lite olika insex-hylsor samt Torx 25 (tror jag) - allt jag behövde för
Jag letade som en tok för ett par månader sedan utan vidare värst mycket lycka...
Slutade med att jag köpte BBB till överpris på Cykel City. Dock mycket nöjd med den; hade även låda, lite olika insex-hylsor samt Torx 25 (tror jag) - allt jag behövde för
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 13:32Vill minnas att Biltema har.
Vill minnas att Biltema har.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 13:38Biltema har inte längre nycklar för så små moment som behövs för cykelmek; krävs momentnyckel för moment under 4Nm, vilket är det minsta moment som normalt kan ställas in. Vidare är det (tydligen) ingen bra idé att använda minsta momentet på en nyckel, då
Biltema har inte längre nycklar för så små moment som behövs för cykelmek; krävs momentnyckel för moment under 4Nm, vilket är det minsta moment som normalt kan ställas in. Vidare är det (tydligen) ingen bra idé att använda minsta momentet på en nyckel, då
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:51Billiga momentnycklar hos: www.luman.se
Stahlwille, Sandvik moment mejslar 1-6 Nm
Billiga momentnycklar hos: http://www.luman.se
Stahlwille, Sandvik moment mejslar 1-6 Nm
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 07:00@Thorbjörn
Kanontips, Stahlwille och Sandvik, det är ju momentnycklarnas Cèrvelo och Zipp ;). Beställde hela paketet, det kan ju inte vara nyttigt att inte köpa det.
@Thorbjörn
Kanontips, Stahlwille och Sandvik, det är ju momentnycklarnas Cèrvelo och Zipp ;). Beställde hela paketet, det kan ju inte vara nyttigt att inte köpa det.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:57Rentav hälsovådligt
Rentav hälsovådligt