Quote from Guest on 1 October 2012, 16:07Jag har kommit över en gammal monark träningscykel, men dessvärre passar inte mina pedaler.
Jag tycker man borde kunna gänga om pedal eller vevarm så det passar.
Någon som har erfarenhet av detta?
Kanske någon som känner någon i Göteborg som kan hjälpa m
Jag har kommit över en gammal monark träningscykel, men dessvärre passar inte mina pedaler.
Jag tycker man borde kunna gänga om pedal eller vevarm så det passar.
Någon som har erfarenhet av detta?
Kanske någon som känner någon i Göteborg som kan hjälpa m
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 16:17Man byter vevparti. Monark har ombyggnadssatser.
Man byter vevparti. Monark har ombyggnadssatser.
Quote from ellen olsson on 1 October 2012, 16:18Aktivitus är återförsäljare för Monark. Kolla med dem.
Aktivitus är återförsäljare för Monark. Kolla med dem.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 16:58Ring Monark i Vansbro direkt
http://www.monarkexercise.se/default.asp?PageID=517schyssta dalmasar!
Ring Monark i Vansbro direkt
http://www.monarkexercise.se/default.asp?PageID=517
schyssta dalmasar!
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:13Tack. Jag kollade med Monark och som David skriver så finns det en ombyggnadssats. Dock kostar den 1500kr ungefär.
Borde man inte kunna gänga om pedalen?
Tack. Jag kollade med Monark och som David skriver så finns det en ombyggnadssats. Dock kostar den 1500kr ungefär.
Borde man inte kunna gänga om pedalen?
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:15Det var dyrare än min testcykel och ombyggnadssats.
Det var dyrare än min testcykel och ombyggnadssats.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:43Man kan gänga om men det är ingen bra lösning även om man/du har dom två svindyra gängtapparna som krävs, det blir inte riktigt bra då det blir för lite material kvar.
Man kan gänga om men det är ingen bra lösning även om man/du har dom två svindyra gängtapparna som krävs, det blir inte riktigt bra då det blir för lite material kvar.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:46Gamla åttiotals "racer" har ibland lämpliga ombyggnadssatser.
Gamla åttiotals "racer" har ibland lämpliga ombyggnadssatser.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:04Fast det blir ju lika mycket material som på de befintliga pedalerna?
Fast det blir ju lika mycket material som på de befintliga pedalerna?
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:09Gängtappar har en vän till mig så det blir billigt. 😉
Gängtappar har en vän till mig så det blir billigt. 😉