Quote from Guest on 4 November 2008, 11:03Det sägs att det inte är bra med kombinationen fett/carbon, så vad är sant? Krävs det spetzialpasta typ den här?
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/tacx-monteringspasta-carbon-80g-tub.html
Det sägs att det inte är bra med kombinationen fett/carbon, så vad är sant? Krävs det spetzialpasta typ den här?
http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/tacx-monteringspasta-carbon-80g-tub.html
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:13Billig tandkräm är lika bra och betydligt billigare. Det löddrar i och för sig mer.
Billig tandkräm är lika bra och betydligt billigare. Det löddrar i och för sig mer.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:14Jag skulle inte köpa något som beskrivs med svengelsk särskrivning.
"...därför rekommenderad till carbon delar"
Jag skulle inte köpa något som beskrivs med svengelsk särskrivning.
"...därför rekommenderad till carbon delar"
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 11:25Tack SP, du kan återgå till jobb et nu. 😉
Tack SP, du kan återgå till jobb et nu. 😉
Quote from ellen olsson on 4 November 2008, 17:17Euroshoppers tandkräm är prisvärd, fast det smidigaste är kanske att köpa en liten tub som man t.o.m. får ta i handbagaget på apoteket. Själv har jag all monteringspasta jag någonsin kommer att behöva - utan att gå över till tandkräm...
Euroshoppers tandkräm är prisvärd, fast det smidigaste är kanske att köpa en liten tub som man t.o.m. får ta i handbagaget på apoteket. Själv har jag all monteringspasta jag någonsin kommer att behöva - utan att gå över till tandkräm...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 17:19Mycket slipmedel, så blir det friktion.
Mycket slipmedel, så blir det friktion.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 17:30trodde den ultimataste cykelmaten var uppfunnen "carbonpasta" hehehe... töntigt jag e 🙂
trodde den ultimataste cykelmaten var uppfunnen "carbonpasta" hehehe... töntigt jag e 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 08:20@Simon: Nej det är ju Pasta Carbonara! (H)
--Fredrik
@Simon: Nej det är ju Pasta Carbonara! (H)
--Fredrik
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 20:18Hahahahahaha! 😀 FYNDIGT!!!
Hahahahahaha! 😀 FYNDIGT!!!
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 09:38Ha ha ha Carbonpasta!! 😀
Ha ha ha Carbonpasta!! 😀