Quote from Guest on 13 July 2012, 07:26Finns det någon som har cyklat racer i Montpellier och kan tipsa mig om bra vägar? Jag ska åka dit sista veckan i September eller första veckan i Oktober och träna.
// Ingemar "Livestrong" Walldén
Finns det någon som har cyklat racer i Montpellier och kan tipsa mig om bra vägar? Jag ska åka dit sista veckan i September eller första veckan i Oktober och träna.
// Ingemar "Livestrong" Walldén
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:36Vad intressant! Ska dit med sambon också, ungefär samma tid. Får du reda på något som inte sägs här i tråden, så skriv det här! Tyvärr har jag då inga tips..
Vad intressant! Ska dit med sambon också, ungefär samma tid. Får du reda på något som inte sägs här i tråden, så skriv det här! Tyvärr har jag då inga tips..
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 18:17Okidoki! Hör jag något, så lovar jag att höra av mig. Ska ni cykla där?
// Ingemar
Okidoki! Hör jag något, så lovar jag att höra av mig. Ska ni cykla där?
// Ingemar
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 18:41Vi är inte där för en cykelsemester, men skulle jag få cykla 1dag blir jag glad:)
Vi är inte där för en cykelsemester, men skulle jag få cykla 1dag blir jag glad:)
Quote from Johan Fylke on 14 July 2012, 08:4914 mil nordöst ligger Mont Ventoux om man vill ha en riktig utmaning
14 mil nordöst ligger Mont Ventoux om man vill ha en riktig utmaning
Quote from ellen olsson on 14 July 2012, 12:05Mont Saint-Baudille ligger rätt nära. i.o.f.s. bara 717 höjdmeter och 12,3% på brantaste stället men iallafall klart tuffare än vad du hittar på hemmaplan.
Mont Saint-Baudille ligger rätt nära. i.o.f.s. bara 717 höjdmeter och 12,3% på brantaste stället men iallafall klart tuffare än vad du hittar på hemmaplan.
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 19:24Tack, Markus och Fredrik! 🙂
Tack, Markus och Fredrik! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 19:25Okej Jakob! Trevlig semester!
Okej Jakob! Trevlig semester!
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 03:12Mot Uzes och Alès finns många fina vägar,längs vinodlingar och byar m.m
Mot Uzes och Alès finns många fina vägar,längs vinodlingar och byar m.m
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 07:33Några tips om cykeluthyrning?
Några tips om cykeluthyrning?