Quote from Guest on 18 June 2008, 17:07Hej!
Det är inte riktigt säsong för någon motionscykel ännu kanske, men jag har under en tid sökt efter en motionscykel som kan användas för mer än bara skapa svett och värme. Såg lite länkar om de nya cyklar med borstlösa elmotorer som man har i navet
Hej!
Det är inte riktigt säsong för någon motionscykel ännu kanske, men jag har under en tid sökt efter en motionscykel som kan användas för mer än bara skapa svett och värme. Såg lite länkar om de nya cyklar med borstlösa elmotorer som man har i navet
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:17Vad är det du skall ladda?
Vad är det du skall ladda?
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:38Har inte tänkt så mycket på vad man skall ladda, men om man börjar med att ladda upp batteriet man har på cykeln för att hjälpa den framåt så kan det ju vara något... annars skulle man kunna ladda laptopen eller annat batteri... Just att kunna ut något a
Har inte tänkt så mycket på vad man skall ladda, men om man börjar med att ladda upp batteriet man har på cykeln för att hjälpa den framåt så kan det ju vara något... annars skulle man kunna ladda laptopen eller annat batteri... Just att kunna ut något a
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 19:16Ladda spisen så man får varm mat till middag vore nåt. Ingen träning, ingen mat!
Ladda spisen så man får varm mat till middag vore nåt. Ingen träning, ingen mat!
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 19:43Vet inte hur de löst konstruktionen för uppbromsningen av motorn vid laddning, men det borde ju kunna gå att bromsa upp den även när man trampar, på något vis. Då skulle det ju bli kontinuerlig laddning vid framfart. Sen är det väll bara att koppla på en
Vet inte hur de löst konstruktionen för uppbromsningen av motorn vid laddning, men det borde ju kunna gå att bromsa upp den även när man trampar, på något vis. Då skulle det ju bli kontinuerlig laddning vid framfart. Sen är det väll bara att koppla på en
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 23:10Ja, det är just det som jag funderar på... På nätet finns en hel hög med filmer som visar olika cyklar med dessa navmotorer i drift. finns även många tips på olika regulatorer och så, men jag har inte lyckats hitta någon som har tänkt denna för att ladda
Ja, det är just det som jag funderar på... På nätet finns en hel hög med filmer som visar olika cyklar med dessa navmotorer i drift. finns även många tips på olika regulatorer och så, men jag har inte lyckats hitta någon som har tänkt denna för att ladda