Quote from Guest on 11 October 2007, 23:48Jag behöver få lite tips på bra roliga saker som man kan hålla humöret och spring känslan i kroppen länge 😀
Jag behöver få lite tips på bra roliga saker som man kan hålla humöret och spring känslan i kroppen länge 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 23:58ibland hjälper det för mig att sätta ett litet halvsvårt mål
(inte så svårt att man inte klarar det men så jobbigt att man känner sig stålt)
däremot är jag dålig på motivation men det hjälper ibland
ibland hjälper det för mig att sätta ett litet halvsvårt mål
(inte så svårt att man inte klarar det men så jobbigt att man känner sig stålt)
däremot är jag dålig på motivation men det hjälper ibland
Quote from Camilla Höög on 12 October 2007, 10:23När jag är ute och cyklar så brukar jag ha ett glass- eller fikamål, dvs. jag cyklar till caféet långtbortistan och tar en kaffe och bulle, sedan cyklar jag hem igen. Då helst en annan väg än jag tog dit. Blir ju roligare då.
Ibland använder jag träninge
När jag är ute och cyklar så brukar jag ha ett glass- eller fikamål, dvs. jag cyklar till caféet långtbortistan och tar en kaffe och bulle, sedan cyklar jag hem igen. Då helst en annan väg än jag tog dit. Blir ju roligare då.
Ibland använder jag träninge
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 21:20Vad kul medl lite ideer och inspiration. Jag har nu satt upp ett mål. Det är att bli starkare i kroppen och mera muskler till nästa utlandssemester som kommer fram i mars/april så man kan riktigt njuta och ta ett gott glas vin och äta god mat när man ändo
Vad kul medl lite ideer och inspiration. Jag har nu satt upp ett mål. Det är att bli starkare i kroppen och mera muskler till nästa utlandssemester som kommer fram i mars/april så man kan riktigt njuta och ta ett gott glas vin och äta god mat när man ändo