Quote from Guest on 27 June 2011, 10:22Hej.
Mina svärföräldrar äger ett torp i Tranåstrakten och i år tänkte jag släpa med mig cykeln dit. Jag undrar nu om någon har bra tips på ställen att cykla. Alternativet är att köra grusvägar i närheten eller bege sig rakt ut i skogen, men jag tycker det
Hej.
Mina svärföräldrar äger ett torp i Tranåstrakten och i år tänkte jag släpa med mig cykeln dit. Jag undrar nu om någon har bra tips på ställen att cykla. Alternativet är att köra grusvägar i närheten eller bege sig rakt ut i skogen, men jag tycker det
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 10:32Åhåpp, det här kan ju sambon svara på bättre än mig. Vi har iaf cyklat "Cykel-trim" lite väster ut, mot nåt som heter Djurafall.
Åhåpp, det här kan ju sambon svara på bättre än mig. Vi har iaf cyklat "Cykel-trim" lite väster ut, mot nåt som heter Djurafall.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 11:40Tack så mycket för det Maria. Djurafall ligger bara 15 km från stugan. Tittar man på Eniros karta ser det ut som att det går en stig/led i öst/västlig riktning som i stort sett följer vägarna. Kan det stämma, och i så fall, är det den ni cyklade på?
Tack så mycket för det Maria. Djurafall ligger bara 15 km från stugan. Tittar man på Eniros karta ser det ut som att det går en stig/led i öst/västlig riktning som i stort sett följer vägarna. Kan det stämma, och i så fall, är det den ni cyklade på?
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:32Runt sjön Illern (Illerns naturreservat) finns en hel del roliga stigar och spår att köra. Starta kan man göra från tex Örsbäcken, Rås gård eller Brestorp.
Runt sjön Illern (Illerns naturreservat) finns en hel del roliga stigar och spår att köra. Starta kan man göra från tex Örsbäcken, Rås gård eller Brestorp.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:51Lars: Det är nog Hålavedsleden. Man kan cykla bitar av den men ibland måste man kliva av och gå.
Lars: Det är nog Hålavedsleden. Man kan cykla bitar av den men ibland måste man kliva av och gå.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 23:41Tack för info.
Tack för info.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 07:48Jag tycker du ska cykla Holavedsleden, den är 6 mil. Från Gränna till Tranås.
Det är ett bra mountainbikespår, jag har själv cyklat det ibland.
Det finns mycket bra ställen att cykla på i trakterna mellan Gränna och Tranås. Vackert är det också.
Jag tycker du ska cykla Holavedsleden, den är 6 mil. Från Gränna till Tranås.
Det är ett bra mountainbikespår, jag har själv cyklat det ibland.
Det finns mycket bra ställen att cykla på i trakterna mellan Gränna och Tranås. Vackert är det också.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 00:36Tycker du ska vara med på Ränneslättsturen som går i Eksjö nu till helgen.
Det är ju en ganska lång och jobbig tävling, men samtidigt riktigt roligt.
Självklart finns det en klass för motionärer
Tycker du ska vara med på Ränneslättsturen som går i Eksjö nu till helgen.
Det är ju en ganska lång och jobbig tävling, men samtidigt riktigt roligt.
Självklart finns det en klass för motionärer