Quote from Guest on 12 May 2010, 12:31Någon som har några tips på bra MTB-stråk med utgångsläge ifrån Traneberg i Bromma (Sthlm västerort)? Jag vet inte om det går att hitta grusvägar/skogsvägar i grönområdena här omkring...
Någon som har några tips på bra MTB-stråk med utgångsläge ifrån Traneberg i Bromma (Sthlm västerort)? Jag vet inte om det går att hitta grusvägar/skogsvägar i grönområdena här omkring...
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:41MTBgruppen borde veta.
MTBgruppen borde veta.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:55Ursvik ligger ju inte så långt bort.
Ursvik ligger ju inte så långt bort.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:58I Lövsta-trakten finns det mycket fina stigar,
därifrån kan du också cykla grusväg ut till Järvafältet via Kallhäll.
🙂
I Lövsta-trakten finns det mycket fina stigar,
därifrån kan du också cykla grusväg ut till Järvafältet via Kallhäll.
🙂
Quote from Bertil Nolheim on 12 May 2010, 16:35Fornstigen på Lovön är finfin MTB-åkning.
Fornstigen på Lovön är finfin MTB-åkning.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 22:25Gömmaren tror jag det heter som ligger mellan huddinge och skärholmen (lite osäker på excakt vart) men jag åkte in bakom Sportsson i kungenskurva. Var riktigt trevligt, värt en tur.
Gömmaren tror jag det heter som ligger mellan huddinge och skärholmen (lite osäker på excakt vart) men jag åkte in bakom Sportsson i kungenskurva. Var riktigt trevligt, värt en tur.