Quote from Guest on 4 November 2011, 10:56Jag deltar just nu i "Total Immersion Video Contest"
http://www.youtube.com/watch?v=9PC1Dz6DN1Imed "My Total Immersion Story"
http://www.youtube.com/watch?v=0buHS9n_gR0Det ska bli intressant att se hur det går.
Håll era tummar! 🙂
Jag deltar just nu i "Total Immersion Video Contest"
med "My Total Immersion Story"
Det ska bli intressant att se hur det går.
Håll era tummar! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 11:06På ett av filmklippen upptäckte jag ett fel som jag inte var medveten om att jag gör när jag simmar. Kan ni gissa vilket jag menar?
På ett av filmklippen upptäckte jag ett fel som jag inte var medveten om att jag gör när jag simmar. Kan ni gissa vilket jag menar?
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 07:30Grattis Johnny till en bra video! Ärligt talat så ser jag inte felet mer än att du har en tendens till "overgliding", vilket man ofta ser bland TI simmare. Folk som inte förstår finessen med TI brukar skoja om just detta; man lär sig att simma snyggt men
Grattis Johnny till en bra video! Ärligt talat så ser jag inte felet mer än att du har en tendens till "overgliding", vilket man ofta ser bland TI simmare. Folk som inte förstår finessen med TI brukar skoja om just detta; man lär sig att simma snyggt men
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 19:56Tack Lennart.
Nej, det är inte overgliding jag tänker på, vilket jag egentligen inte tycker att jag gör. Kanske när jag simmar långsamt, fast då är det ju bara skönt.
Om du kollar på slutet när jag filmas underifrån, så är inte mina fötter speciellt str
Tack Lennart.
Nej, det är inte overgliding jag tänker på, vilket jag egentligen inte tycker att jag gör. Kanske när jag simmar långsamt, fast då är det ju bara skönt.
Om du kollar på slutet när jag filmas underifrån, så är inte mina fötter speciellt str
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:31Jo, jag tänkte inte på det, men det syns ju rätt klart när jag tittar igen. Som du gör så bromsar det nog en aning, men jag tror inte att det är någon avgörande grej.
Jo, jag tänkte inte på det, men det syns ju rätt klart när jag tittar igen. Som du gör så bromsar det nog en aning, men jag tror inte att det är någon avgörande grej.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 12:07En annan sak är, när jag simmar i Abisko, att jag håller huvudet lite väl högt. Jag trodde först att det berodde på att det kalla vattnet fick mig att återgå till mitt gamla beteende att ha vattenlinjen i pannan. Något som jag ser de flesta tävlingssimmar
En annan sak är, när jag simmar i Abisko, att jag håller huvudet lite väl högt. Jag trodde först att det berodde på att det kalla vattnet fick mig att återgå till mitt gamla beteende att ha vattenlinjen i pannan. Något som jag ser de flesta tävlingssimmar
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 07:54eftersom jag kan inte TI teknik, det ser ut till mig att du streka ut dig mot bottom och inte framåt.
bli det inte motstånd mot baksidan händerna och underarm?
och i visa bilder det ser ut som din vänster hand gå förbi huvud.särskild efter du andas till
eftersom jag kan inte TI teknik, det ser ut till mig att du streka ut dig mot bottom och inte framåt.
bli det inte motstånd mot baksidan händerna och underarm?
och i visa bilder det ser ut som din vänster hand gå förbi huvud.särskild efter du andas till
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 16:25Ryan, de inledande och avslutande bilderna är rätt mycket överdrivna eftersom de var svar på tävlingsinbjudan som också är överdriven.
Fast normalt sticker man i en avslappnad hand relativt tidigt och snett neråt för att hamna i ett greppläge för att dir
Ryan, de inledande och avslutande bilderna är rätt mycket överdrivna eftersom de var svar på tävlingsinbjudan som också är överdriven.
Fast normalt sticker man i en avslappnad hand relativt tidigt och snett neråt för att hamna i ett greppläge för att dir