Quote from Guest on 10 January 2008, 14:20Nu när Johan har gjort sig till å fixat en så fin grupp kanske vi kan reda ut mysteriet med de gröna staplarna (om det nu heter staplar när de är horisontella?). Ni vet dom där som visar hur många minuter man tränat på startsidan. Varför är de mest mörkgr
Nu när Johan har gjort sig till å fixat en så fin grupp kanske vi kan reda ut mysteriet med de gröna staplarna (om det nu heter staplar när de är horisontella?). Ni vet dom där som visar hur många minuter man tränat på startsidan. Varför är de mest mörkgr
Quote from Funbeat user on 10 January 2008, 14:30Jag hävdar att det är tiden på det senaste gjorda passet som visas, men vem är jag att ge professor Gunnarsson information och vägledning.
/ Working class hero
Jag hävdar att det är tiden på det senaste gjorda passet som visas, men vem är jag att ge professor Gunnarsson information och vägledning.
/ Working class hero
Quote from Funbeat user on 10 January 2008, 16:14Jag skulle nog gissa att det är som farbror Lasson säger men det har nog även nåt att göra med inom vilken tid passet är gjort. Just nu har bara jag och Johan ljusgrönt och vi är också de som tränade senast.
/ Gunder Hägg
Jag skulle nog gissa att det är som farbror Lasson säger men det har nog även nåt att göra med inom vilken tid passet är gjort. Just nu har bara jag och Johan ljusgrönt och vi är också de som tränade senast.
/ Gunder Hägg