Quote from Guest on 22 September 2011, 20:51Funderar på att köpa mig en trainer, och funderar om det är några tillbehör ni anser vara nödvändiga? Hittat bland annat hjul, är det värt att köpa? Slits dom mycket på en trainer eller så? En matta under för all svett har jag också funderat på, men då bo
Funderar på att köpa mig en trainer, och funderar om det är några tillbehör ni anser vara nödvändiga? Hittat bland annat hjul, är det värt att köpa? Slits dom mycket på en trainer eller så? En matta under för all svett har jag också funderat på, men då bo
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:01Presenning, snabbkoppling, trainerdäck och vilja
Presenning, snabbkoppling, trainerdäck och vilja
Quote from Lars Mörrby on 22 September 2011, 21:13Håller med David - trainerdäck är bra (har haft sönder vanliga på kort tid).
Ev kan en matta / liggunderlag under vara bra - vissa golv kan annars göra det rätt bullrigt.
Om du ofta växlar mellan att använda cykeln ute och inne så kan du skaffa ett extr
Håller med David - trainerdäck är bra (har haft sönder vanliga på kort tid).
Ev kan en matta / liggunderlag under vara bra - vissa golv kan annars göra det rätt bullrigt.
Om du ofta växlar mellan att använda cykeln ute och inne så kan du skaffa ett extr
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:21Använd presenning.
Använd presenning.
Quote from Lars Mörrby on 22 September 2011, 21:23Sitter man i vardagsrummet tycker jag det känns bättre med en handduk men i garaget är presenning ok.
Sitter man i vardagsrummet tycker jag det känns bättre med en handduk men i garaget är presenning ok.
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:29Bättre för golven med presenning men du är rädd om garagets golv?
Bättre för golven med presenning men du är rädd om garagets golv?
Quote from Lars Mörrby on 22 September 2011, 21:53Njae - jag sitter mest i TV-rummet där det är parkettgolv eller i träningsrummet där jag har gymmatta (gummi). Skulle nog få klagomål om jag släpade in en presenning. Kör mest lågpulspass på trainern. Intervaller kör jag mest i spinningsalen..
Njae - jag sitter mest i TV-rummet där det är parkettgolv eller i träningsrummet där jag har gymmatta (gummi). Skulle nog få klagomål om jag släpade in en presenning. Kör mest lågpulspass på trainern. Intervaller kör jag mest i spinningsalen..
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 00:01Trainerdäck-för att det är lite tystare
Liggunderlag/trasmatta under trainern-dämpar ljudet lite o tar upp svett.
Nån sorts kloss under framhjulet för att få upp det till samma höjd som bakhjulet.
Handduk-läggs på ramen/styret för att fånga upp svett.
Trainerdäck-för att det är lite tystare
Liggunderlag/trasmatta under trainern-dämpar ljudet lite o tar upp svett.
Nån sorts kloss under framhjulet för att få upp det till samma höjd som bakhjulet.
Handduk-läggs på ramen/styret för att fånga upp svett.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 16:12Tack Anders! Precis ett sånt svar jag var ute efter!
Tack Anders! Precis ett sånt svar jag var ute efter!
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 19:54Jens, vilken typ av tranier är det du funderar på?
Hur mycket har du tänkt att sitta där?
Hur proffsigt vill du att det ska se ut där du kör?Specialmattans fördelar.
Den fångar upp svetten bra fungera bra som stänk/droppskydd när det rinner mycket. Den
Jens, vilken typ av tranier är det du funderar på?
Hur mycket har du tänkt att sitta där?
Hur proffsigt vill du att det ska se ut där du kör?
Specialmattans fördelar.
Den fångar upp svetten bra fungera bra som stänk/droppskydd när det rinner mycket. Den