Quote from Guest on 13 November 2011, 09:25Jag tänkte beställa paddlar & fenor men Wiggle och Startfitness har inte de jag vill ha. Jag hittade vad jag sökte på : http://mailsports.co.uk
Och undrar nu om någon här har köpt därifrån och hur det funkade?Jag tror att jag också köper en par simbyxo
Jag tänkte beställa paddlar & fenor men Wiggle och Startfitness har inte de jag vill ha. Jag hittade vad jag sökte på : http://mailsports.co.uk
Och undrar nu om någon här har köpt därifrån och hur det funkade?
Jag tror att jag också köper en par simbyxo
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 09:35Jag har ingen erfarenhet av den butiken.
Längd på byxor är en smaksak, jag föredrar korta.
Om inte annat går de fortare att komma i.Silikon är varmare (och styvare) än de i latex.
Har du ett stort huvud kan de sitta för hårt.Min erfarenhet är att gul
Jag har ingen erfarenhet av den butiken.
Längd på byxor är en smaksak, jag föredrar korta.
Om inte annat går de fortare att komma i.
Silikon är varmare (och styvare) än de i latex.
Har du ett stort huvud kan de sitta för hårt.
Min erfarenhet är att gul
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 12:38Har aldrig beställt där ifrån, men en sida som jag gillar är proswimwear.co.uk.
där finns de flesta märkena plus att det är mkt billigare än på vanliga sidor 🙂Jag tycker bäst om badmössor i silikon, för latex går sönder lätt och så blir dom väldigt st
Har aldrig beställt där ifrån, men en sida som jag gillar är proswimwear.co.uk.
där finns de flesta märkena plus att det är mkt billigare än på vanliga sidor 🙂
Jag tycker bäst om badmössor i silikon, för latex går sönder lätt och så blir dom väldigt st
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 15:24Tack Kim & Erica:
- det får bli en gul badmössa i silikon.
- proswimwear.co.uk är någon tia dyrare än Mailsports, skall bara kolla med frakten också. Har du Erica köpt från Proswimwear? Rabattkod...?
- snyggare byxor från Proswimwear även om jag inte br
Tack Kim & Erica:
- det får bli en gul badmössa i silikon.
- proswimwear.co.uk är någon tia dyrare än Mailsports, skall bara kolla med frakten också. Har du Erica köpt från Proswimwear? Rabattkod...?
- snyggare byxor från Proswimwear även om jag inte br