Quote from Guest on 2 August 2011, 13:48Funderar på sån här packåsna på semesterturerna, som alternativ till pakethållare.
Någon med erfarenheter av en sådan. Bra eller anus?
Var finns de att köpa i Sverige eller bra nätsajt?BILD:http://www.bobgear.com/sites/default/files/image/yak1.jpg
Funderar på sån här packåsna på semesterturerna, som alternativ till pakethållare.
Någon med erfarenheter av en sådan. Bra eller anus?
Var finns de att köpa i Sverige eller bra nätsajt?
BILD:http://www.bobgear.com/sites/default/files/image/yak1.jpg
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 13:58Kolla med uttramparen.se
Han har just dragit 500 - 600 mil med en sån kärra. Själv är jag tveksam- Den väger ju också några kilo... Jag har mött folk som varit både för och emot. De som kör med väskor är oftast mot, och lika ofta lika erfarna av kärra so
Kolla med uttramparen.se
Han har just dragit 500 - 600 mil med en sån kärra. Själv är jag tveksam- Den väger ju också några kilo... Jag har mött folk som varit både för och emot. De som kör med väskor är oftast mot, och lika ofta lika erfarna av kärra so
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 15:35Gartmans verkar gilla den efter X x 1000 mil.
Gartmans verkar gilla den efter X x 1000 mil.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 15:43Jag har också funderat på en sådan.. Berätta gärna hur det går om du skaffar en Bruse.
Jag har också funderat på en sådan.. Berätta gärna hur det går om du skaffar en Bruse.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 17:08Kropp valde ju en liknande konstruktion när han cyklade till Everest. Hörde dock inte något uttömmande av den, men hörde inget negativt heller.
Kropp valde ju en liknande konstruktion när han cyklade till Everest. Hörde dock inte något uttömmande av den, men hörde inget negativt heller.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 21:21Hade en kollega med en sådan, han körde med den ofta och var mycket nöjd. Största fördelen är att den följer cykelns hjulspår vilket är en fördel när man kör längre turer på lite sämre vägar och tvingas använda vägbanans bredd för att hitta ett bra spår a
Hade en kollega med en sådan, han körde med den ofta och var mycket nöjd. Största fördelen är att den följer cykelns hjulspår vilket är en fördel när man kör längre turer på lite sämre vägar och tvingas använda vägbanans bredd för att hitta ett bra spår a
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:07lånade en för 10 år sedan, kopplade den bak på racern och hojjade upp till vansbro. tycker den fungerade bra, min kompis som cyklade med ryggsäck hade det tuffare.
ifall jag skall cykelsemestra med tältet igen så är det helt klart mitt 1:a hands val.
lånade en för 10 år sedan, kopplade den bak på racern och hojjade upp till vansbro. tycker den fungerade bra, min kompis som cyklade med ryggsäck hade det tuffare.
ifall jag skall cykelsemestra med tältet igen så är det helt klart mitt 1:a hands val.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:57Istället för att köpa en tung kärra kan du lägga pengarna på lätta grejor. Ett bra mål är att få in tält, sovsäck, liggunderlag och ryggsäck (fast det blir väl i så fall packväskor i detta fall) under 3 kg. Less is more!
Lite inspiration hittar du t ex h
Istället för att köpa en tung kärra kan du lägga pengarna på lätta grejor. Ett bra mål är att få in tält, sovsäck, liggunderlag och ryggsäck (fast det blir väl i så fall packväskor i detta fall) under 3 kg. Less is more!
Lite inspiration hittar du t ex h
Quote from Johan Fylke on 6 August 2011, 22:40Har precis kommit hem från en vecka i Värmland och Dalarna tycker bob-vagn fungerar utmärkt man får med sig allt man behöver. köpte min vagn 2008 av min lokala cykelhandlare han tog hem på beställning
Har precis kommit hem från en vecka i Värmland och Dalarna tycker bob-vagn fungerar utmärkt man får med sig allt man behöver. köpte min vagn 2008 av min lokala cykelhandlare han tog hem på beställning
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 23:17Om jag , skulle bli banket i skallen med en hammer, skal ikke den vagnen som henger etter min sykkel være større en at Visa- kortet får plass. 🙂
Om jag , skulle bli banket i skallen med en hammer, skal ikke den vagnen som henger etter min sykkel være større en at Visa- kortet får plass. 🙂