Quote from Guest on 8 March 2007, 13:35Om det finns någon som provat det här programmet så får ni gärna höra av er
Om det finns någon som provat det här programmet så får ni gärna höra av er
Quote from Jonas Täng on 8 March 2007, 13:45Jo, det kan man säga. Vad vill du veta?
www.bodyforlife.se/sara.htm
(ps. listan över tillskott stämmer inte
edit: så till vida att jag granskade innehållsförteckningarna och skippade de flesta pga dopingrisken med okänt innehåll)
Jo, det kan man säga. Vad vill du veta?
http://www.bodyforlife.se/sara.htm
(ps. listan över tillskott stämmer inte
edit: så till vida att jag granskade innehållsförteckningarna och skippade de flesta pga dopingrisken med okänt innehåll)
Quote from Funbeat user on 9 March 2007, 12:11AHA, kul! Jag har precis kört min första vecka med bfl...och jag är jättetrött och förstår inte hur jag ska orka de resterande 11! Men skam den som ger sig!
Jag tycker det är kul att höra andras erfarenheter av programmet och om någon träffat Bill Phili
AHA, kul! Jag har precis kört min första vecka med bfl...och jag är jättetrött och förstår inte hur jag ska orka de resterande 11! Men skam den som ger sig!
Jag tycker det är kul att höra andras erfarenheter av programmet och om någon träffat Bill Phili
Quote from Jonas Täng on 14 March 2007, 12:33Nej, jag kör inte BFL längre. Men principerna har smittat av sig på vad jag gör idag.
Nej, jag kör inte BFL längre. Men principerna har smittat av sig på vad jag gör idag.