Quote from Guest on 26 December 2011, 23:30lite ny här. men kan man verkligen inte se någons alla inlägg på ett enkelt vis?
lite ny här. men kan man verkligen inte se någons alla inlägg på ett enkelt vis?
Quote from Funbeat user on 26 December 2011, 23:40Varför skulle man kunna det? Är det inte lite stalker-varning över det?
Varför skulle man kunna det? Är det inte lite stalker-varning över det?
Quote from Funbeat user on 26 December 2011, 23:54Ja gud vad jobbigt om man skulle kunna se samlat alla tokigheter jag har skrivit här! 😀
Ja gud vad jobbigt om man skulle kunna se samlat alla tokigheter jag har skrivit här! 😀
Quote from Funbeat user on 26 December 2011, 23:57Fast det vore rätt praktiskt om man t ex vet med sig att en viss persons inlägg för det mesta är givande och bra, och att denne skrev något klyftigt men man minns inte riktigt vart. En sökning på personen skulle kunna ta fram inte bara det inlägg man söke
Fast det vore rätt praktiskt om man t ex vet med sig att en viss persons inlägg för det mesta är givande och bra, och att denne skrev något klyftigt men man minns inte riktigt vart. En sökning på personen skulle kunna ta fram inte bara det inlägg man söke
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 00:39tja, är bara van vid den funktionen från andra forum...
tja, är bara van vid den funktionen från andra forum...
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 20:26Håller med dig där Ladyn....eftersom jag hört att av alla min inlägg som jag själv ser som otroligt fina å läsvärda så säger vissa att det endast är vart tionde som borde ha skrivits!!??..Hoppsan??!...Så är det med oss nydanare...kom igen om fem år...då
Håller med dig där Ladyn....eftersom jag hört att av alla min inlägg som jag själv ser som otroligt fina å läsvärda så säger vissa att det endast är vart tionde som borde ha skrivits!!??..Hoppsan??!...Så är det med oss nydanare...kom igen om fem år...då