Quote from Guest on 20 February 2012, 19:48http://www.gp.se/resor/1.859363-fardas-glad-till-jobbet
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 19:58Kul att höra! Nu väntar jag bara på att isen ska smälta bort så kan jag börja cykla igen 😀
Kul att höra! Nu väntar jag bara på att isen ska smälta bort så kan jag börja cykla igen 😀
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 21:15Det är därför jag gärna arbetar i Oslo och nu även Odense.
Det är därför jag gärna arbetar i Oslo och nu även Odense.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 21:57"Hur vi trivs med vardagsresorna är viktigare för hur vi mår än exempelvis vad lönen är eller om vi bor tillsammans med någon."
Cykla hem från det lågavlönade skitjobbet till ensamheten är mer njutning än att åka hem i Panameran med jättebonusen i fickan
"Hur vi trivs med vardagsresorna är viktigare för hur vi mår än exempelvis vad lönen är eller om vi bor tillsammans med någon."
Cykla hem från det lågavlönade skitjobbet till ensamheten är mer njutning än att åka hem i Panameran med jättebonusen i fickan
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 22:24Var ute och cyklade idag... men det blåste upp till storm och det kändes som jag cyklade bakåt.
Hoppas att våren kommer snart 🙂
Var ute och cyklade idag... men det blåste upp till storm och det kändes som jag cyklade bakåt.
Hoppas att våren kommer snart 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 22:50Men var du inte lite glad i allafall.
Men var du inte lite glad i allafall.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 11:55Har man en panamera så tycker man nog det är roligt att köra den också, ifall man inte sitter fast i en bilkö och bara segar sig framåt..
Hursomhelst så var det runt 10 procent resan utgjorde. Lägg ihop ensamboende, dålig lön och tråkigt arbete så väger
Har man en panamera så tycker man nog det är roligt att köra den också, ifall man inte sitter fast i en bilkö och bara segar sig framåt..
Hursomhelst så var det runt 10 procent resan utgjorde. Lägg ihop ensamboende, dålig lön och tråkigt arbete så väger
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:00Hmm.
Man kan nog inte alltid utgå från att den som kör bil är rik och i lyckligt förhållande, Då bilen i sig gör dig fattig och fet, ingen bra kombo om du vill ligga bra till hos damerna (om du inte kommer glidande i en panamera förstås)...Eftersom det
Hmm.
Man kan nog inte alltid utgå från att den som kör bil är rik och i lyckligt förhållande, Då bilen i sig gör dig fattig och fet, ingen bra kombo om du vill ligga bra till hos damerna (om du inte kommer glidande i en panamera förstås)...
Eftersom det
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:17Ja, Zlatans Panamera gjorde ju honom fet och oattraktiv.
Ja, Zlatans Panamera gjorde ju honom fet och oattraktiv.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:24Med tanke på att han väger tresiffrigt så är han inte speciellt vältränad.
Sedan är pengar väldigt sexigt, enligt en god vän.
Med tanke på att han väger tresiffrigt så är han inte speciellt vältränad.
Sedan är pengar väldigt sexigt, enligt en god vän.