Quote from Guest on 11 December 2008, 10:04I natt lades följande ändringar till i FunBeat:
* "Bubblorna" på Min startsida som visar att man har inplanerade pass som passerat är nu tydligare - många missade dem ofta.
* Kartan för att redigera rundor har enligt önskemål blivit en aningens större.
I natt lades följande ändringar till i FunBeat:
* "Bubblorna" på Min startsida som visar att man har inplanerade pass som passerat är nu tydligare - många missade dem ofta.
* Kartan för att redigera rundor har enligt önskemål blivit en aningens större.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:14Så blev Funbeat ytterligare lite bättre. Bra Olle!
Så blev Funbeat ytterligare lite bättre. Bra Olle!
Quote from mårten jansson on 11 December 2008, 10:14Låter bra 🙂
EDIT: Och nu syns bubblan!
Låter bra 🙂
EDIT: Och nu syns bubblan!
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:16Tack Olle!
Du kommer med förbättringar hela tiden - kanon (t+)
Tack Olle!
Du kommer med förbättringar hela tiden - kanon (t+)
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:51Skulle det gå att ordna så man kan lägga en kommentar på en kommentar... nu om någon lägger en kommentar på en blogg tex, så kan man bara välja att lägga en egen kommentar eller att skicka ett privat meddelande till den personen. Skulle vilja kunna fortsä
Skulle det gå att ordna så man kan lägga en kommentar på en kommentar... nu om någon lägger en kommentar på en blogg tex, så kan man bara välja att lägga en egen kommentar eller att skicka ett privat meddelande till den personen. Skulle vilja kunna fortsä
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 16:06Vitalt skönt att du delger oss vad som händer i kulliserna. Det uppskattas. mvh d
Vitalt skönt att du delger oss vad som händer i kulliserna. Det uppskattas. mvh d
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 12:45Grymt bra med förbättringar hela tiden!
Håller dock med Johanna (yo) i det hon säger, bra förslag!
Måste säga att fb är nog den bästa sidan jag nånsin varit medlem i!
Tackar!
/johannes
Grymt bra med förbättringar hela tiden!
Håller dock med Johanna (yo) i det hon säger, bra förslag!
Måste säga att fb är nog den bästa sidan jag nånsin varit medlem i!
Tackar!
/johannes
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 11:43Hej Olle!
För ett tag sedan expanderade du utrustningsboxen direkt vid skapande av träningspass eftersom det var lätt att glömma bort att ange vilken utrustning som använts. Jag importerar alltid min träning från min garminenhet och när jag efter importe
Hej Olle!
För ett tag sedan expanderade du utrustningsboxen direkt vid skapande av träningspass eftersom det var lätt att glömma bort att ange vilken utrustning som använts. Jag importerar alltid min träning från min garminenhet och när jag efter importe
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 12:01Erik: Japp, jag upptäckte samma sak häromdagen. Jag skriver upp på listan!
Erik: Japp, jag upptäckte samma sak häromdagen. Jag skriver upp på listan!
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 12:34Tänk om man kunde få sin Garminklocka kopplad till passet automatiskt när man importerar träning från den... 🙂
Tänk om man kunde få sin Garminklocka kopplad till passet automatiskt när man importerar träning från den... 🙂