Quote from Guest on 18 June 2008, 11:08Det dök upp några synpunkter efter senaste uppdateringen. Efter de synpunkterna har nu precis följande korrigeringar/tillägg gjorts:
* När man importerar från Garmin är numera rundan inledningsvis inte redigerbar (bara namn, beskrivning etc). Detta för a
Det dök upp några synpunkter efter senaste uppdateringen. Efter de synpunkterna har nu precis följande korrigeringar/tillägg gjorts:
* När man importerar från Garmin är numera rundan inledningsvis inte redigerbar (bara namn, beskrivning etc). Detta för a
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 11:18Tack Olle!
Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 13:12jag har inte lagt in rundor på ett tag,
och blev glatt överraskad över
kilometerprickarna längs vägen!tack Olle!
(t+)
jag har inte lagt in rundor på ett tag,
och blev glatt överraskad över
kilometerprickarna längs vägen!
tack Olle!
(t+)
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 16:57Tack Olle! 😀 Skitbra!
Tack Olle! 😀 Skitbra!
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 19:22Kanonbra med km-räknaren!
Kanonbra med km-räknaren!
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:19Du rockar som vanligt! Tack!
Du rockar som vanligt! Tack!
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 20:14Kanon. Du är bäst! Love you.......(L)
Kanon. Du är bäst! Love you.......(L)
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 00:54Ska jag tolka det som om man springer mycket i skogen= över stock och sten och förflyttar sig mycket i sidoled. Så kommer antal meter att vara mindre än vad det är i verkligheten?
Ska jag tolka det som om man springer mycket i skogen= över stock och sten och förflyttar sig mycket i sidoled. Så kommer antal meter att vara mindre än vad det är i verkligheten?