Quote from Guest on 12 May 2009, 21:32Tja!
Jag ska för första gången cykla eslöv Gran Fondo med en kompis!! Någon mer som ska göra det? Är det bara snabba cyklister som kör loppet? Hur jobbigt är det om man jämför med Vättern rundan? Är det många backar? Har precis skaffat en racer så det kan
Tja!
Jag ska för första gången cykla eslöv Gran Fondo med en kompis!! Någon mer som ska göra det? Är det bara snabba cyklister som kör loppet? Hur jobbigt är det om man jämför med Vättern rundan? Är det många backar? Har precis skaffat en racer så det kan
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:42loppet innehåller några rejält jobbiga backar - Lotta på Åsen är en - som får pulsen att stiga bra mycket mera än under Vätternrundan - många kör fort - andra kör långsammare - sist i mål bruka väl komma strax innan 3 vilket är bra tajmat för då är också
loppet innehåller några rejält jobbiga backar - Lotta på Åsen är en - som får pulsen att stiga bra mycket mera än under Vätternrundan - många kör fort - andra kör långsammare - sist i mål bruka väl komma strax innan 3 vilket är bra tajmat för då är också
Quote from Fredrik Närenfors on 12 May 2009, 23:01Vad är det för bra i den tajmingen? Får siste man pris eller ...... (H)
Vad är det för bra i den tajmingen? Får siste man pris eller ...... (H)
Quote from ellen olsson on 12 May 2009, 23:32Det lottas ut en hel del fina priser men det gäller att vara kvar för att kunna vinna. De som kommer i mål 3h innan prisutdelningen kan ofta ha svårt att motivera sig att vara kvar.
Det lottas ut en hel del fina priser men det gäller att vara kvar för att kunna vinna. De som kommer i mål 3h innan prisutdelningen kan ofta ha svårt att motivera sig att vara kvar.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:15Jag ska också cykla för första gången. Har ingen aning om hur det kommer att gå, då det är MYCKET backigare än jag provat tidigare.
Finns ju ganska mycket information på www.cykelcity.se, bansträckning, banprofil osv...Lycka till!
Jag ska också cykla för första gången. Har ingen aning om hur det kommer att gå, då det är MYCKET backigare än jag provat tidigare.
Finns ju ganska mycket information på http://www.cykelcity.se, bansträckning, banprofil osv...
Lycka till!