Quote from Guest on 3 February 2015, 10:32Har haft mina cykelskor i snart 5 år och nu så har jag börjat få ont på utsidan av foten. Är detta ett tecken på att skorna har gjort sitt eller?
Har haft mina cykelskor i snart 5 år och nu så har jag börjat få ont på utsidan av foten. Är detta ett tecken på att skorna har gjort sitt eller?
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 10:42Då kan det vara dags att byta skor. Om inte annat för att du under en tid kan köra med två par skor under en övergångsperiod.
Vänligen
P.
Då kan det vara dags att byta skor. Om inte annat för att du under en tid kan köra med två par skor under en övergångsperiod.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 08:53Jag bytte mina skor av märket SIDI förra året, när de gick sönder. Har haft dem sedan 1992 utan problem, tvärtom de blev bara skönare med åren 🙂
Jag bytte mina skor av märket SIDI förra året, när de gick sönder. Har haft dem sedan 1992 utan problem, tvärtom de blev bara skönare med åren 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 08:54Jag bytte mina skor av märket SIDI förra året, när de gick sönder. Har haft dem sedan 1992 utan problem, tvärtom de blev bara skönare med åren 🙂
Jag bytte mina skor av märket SIDI förra året, när de gick sönder. Har haft dem sedan 1992 utan problem, tvärtom de blev bara skönare med åren 🙂
Quote from Lena O on 4 February 2015, 22:00En SIDI Tips (kanske andra skor också) köp extra pluppar (eller vad dem nu heter) som sitter på hälen. Och byt ut innan dem slits så mycket att skruvens huvud bli förstörd.
En SIDI Tips (kanske andra skor också) köp extra pluppar (eller vad dem nu heter) som sitter på hälen. Och byt ut innan dem slits så mycket att skruvens huvud bli förstörd.