Quote from Guest on 9 November 2009, 11:16Alla samtidigt eller smyger vi igång när vi är redo?
Alla samtidigt eller smyger vi igång när vi är redo?
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 11:26Jaaduu, förlåt trodde jag sagt att vi börjar idag! SKÄMS SÅ....(H)
Fast å andra sidan så spelar de ju ingen roll, bara vi gör de eller hur?!?!
De känns iaf bra för mig att jag startat! 1a delmålet är en vecka! 🙂
Kör hårt!!!
Kram Suss
Jaaduu, förlåt trodde jag sagt att vi börjar idag! SKÄMS SÅ....(H)
Fast å andra sidan så spelar de ju ingen roll, bara vi gör de eller hur?!?!
De känns iaf bra för mig att jag startat! 1a delmålet är en vecka! 🙂
Kör hårt!!!
Kram Suss
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:31Hur går de då?
Jag kör på, dag 2 fixad & känner mig peppad för dag 3:-)
Känns inte som om nått kan få mig på 2a tankar!
Höres Suss
Hur går de då?
Jag kör på, dag 2 fixad & känner mig peppad för dag 3:-)
Känns inte som om nått kan få mig på 2a tankar!
Höres Suss
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 07:40Mitt första pass sweat 1-2 fick mitt ena knä och att börja värka... Hade tänkt att jag skulle kört ett pass till i kväll men jag avvaktar. Leeed av migrän igår och hela kroppen känns stel och mör, så det blev endast en kortare långsam promenad in till job
Mitt första pass sweat 1-2 fick mitt ena knä och att börja värka... Hade tänkt att jag skulle kört ett pass till i kväll men jag avvaktar. Leeed av migrän igår och hela kroppen känns stel och mör, så det blev endast en kortare långsam promenad in till job
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 11:34De var tråkigt! Hoppas de blir bättre fort!!!
Jag körde mitt pass för nån timme sen, nu känns de 😉 bättre! Var rätt slut när jag gick upp för trappen! Har en lam skön träningsvärk i hela kroppen men mest i maggen:@ Tänkte de ska fa sig en rejäl omgång!!
De var tråkigt! Hoppas de blir bättre fort!!!
Jag körde mitt pass för nån timme sen, nu känns de 😉 bättre! Var rätt slut när jag gick upp för trappen! Har en lam skön träningsvärk i hela kroppen men mest i maggen:@ Tänkte de ska fa sig en rejäl omgång!!