Quote from Guest on 29 May 2007, 14:59föll lotten på Göteborg Marathon den 6 okt 2007. Göteborg är en av de trevligaste städerna jag känner och maran ligger "rätt" i tiden för mig. Dessutom behöver jag lite att bita i efter att ha tappat styrfart efter Göteborgsvarvet. Nya utmaningar......mmm
föll lotten på Göteborg Marathon den 6 okt 2007. Göteborg är en av de trevligaste städerna jag känner och maran ligger "rätt" i tiden för mig. Dessutom behöver jag lite att bita i efter att ha tappat styrfart efter Göteborgsvarvet. Nya utmaningar......mmm
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 29 May 2007, 15:09Hej hej!
Hade tänkt springa Sthlm marathon i år som mitt första, men nu har jag inte kunnat springa på ett tag pga inflammation i knäsenan så det blir inte i år. Däremot funderar jag på att springa nästa år i sthlm. 🙂
Men jag ska springa Lidingöloppet
Hej hej!
Hade tänkt springa Sthlm marathon i år som mitt första, men nu har jag inte kunnat springa på ett tag pga inflammation i knäsenan så det blir inte i år. Däremot funderar jag på att springa nästa år i sthlm. 🙂
Men jag ska springa Lidingöloppet
Quote from Lisa Bringhed on 30 May 2007, 19:48Det är kul med STORA mål som tänjer gränser 🙂
Jag funderar på Ålands eller Växjö marathon i höst för min första mara.
Det är kul med STORA mål som tänjer gränser 🙂
Jag funderar på Ålands eller Växjö marathon i höst för min första mara.
Quote from Funbeat user on 4 June 2007, 02:14Usch, tråkigt med knät, Annika! Jag kollade också på den 3-milaren men den kolliderade med annat. Annars en bra "på-väg-mot-ett-marathon"-lopp.
JA, nu jäklar, Mats!! Det ska bli så spännande - och jobbigt!
Någon som vet om Göteborgs marathon är 2 varv a
Usch, tråkigt med knät, Annika! Jag kollade också på den 3-milaren men den kolliderade med annat. Annars en bra "på-väg-mot-ett-marathon"-lopp.
JA, nu jäklar, Mats!! Det ska bli så spännande - och jobbigt!
Någon som vet om Göteborgs marathon är 2 varv a
Quote from Christer Heinbäck on 11 June 2007, 12:41Hej hej!
Hade också tänkt springa SM men det skiljer för lite tid mellan VR och SM för att jag ska våka riskera VR. Så nu lutar det åt Trollhättan, Göteborg eller Mariestad. Men en Marathon ska det bli iår.Men helst av allt skulle jag vilja springa den
Hej hej!
Hade också tänkt springa SM men det skiljer för lite tid mellan VR och SM för att jag ska våka riskera VR. Så nu lutar det åt Trollhättan, Göteborg eller Mariestad. Men en Marathon ska det bli iår.
Men helst av allt skulle jag vilja springa den