Quote from Guest on 14 May 2010, 11:47Hihi
Hihi
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 11:57När den här sjukstugan är frisk. Alla har vi våra bekymmer 😉
När den här sjukstugan är frisk. Alla har vi våra bekymmer 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 15:22hehe jaoo! men nästa vecka har jag nog tänkte nog cykla i allafall en gång! Har inte riktigt bestämt mig för vilken dag än... =) Har ju mitt löp-lopp nästa lördag så kommer nog försöka springa så mycket som möjligt innan det.. Men efter det, så jäklar, ka
hehe jaoo! men nästa vecka har jag nog tänkte nog cykla i allafall en gång! Har inte riktigt bestämt mig för vilken dag än... =) Har ju mitt löp-lopp nästa lördag så kommer nog försöka springa så mycket som möjligt innan det.. Men efter det, så jäklar, ka
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 12:26Vi kanske kan dra en sväng nästa söndag den 23/6?
Vi kanske kan dra en sväng nästa söndag den 23/6?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 10:35Jag är hos min bror i Ulricehamn i helgen så jag kan inte cykla på söndag.. Hur ser veckan ut efteråt.. kanske kan ta och cykla någon kväll under veckan?
Jag är hos min bror i Ulricehamn i helgen så jag kan inte cykla på söndag.. Hur ser veckan ut efteråt.. kanske kan ta och cykla någon kväll under veckan?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 13:09Måndag,tisdag och onsdag funkar för mig.
på onsdag kanske vi kan köra vid 7 tiden? Kommer hem lite senare då. Annars kanske vid halv 7 de andra dagarna?
Måndag,tisdag och onsdag funkar för mig.
på onsdag kanske vi kan köra vid 7 tiden? Kommer hem lite senare då. Annars kanske vid halv 7 de andra dagarna?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:57Jag tror jag kan alla de dagarna jag med..
Jag tror jag kan alla de dagarna jag med..
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:58Onsdag 19.00 om rygg- och tävlingsvärk har släppt.
Onsdag 19.00 om rygg- och tävlingsvärk har släppt.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:45Det låter ju alldeles utmärkt! Nu har jag lagt till ett mål för gruppen.. vet dock inte hur det funkar exakt.. ser inte lika ut som för personliga mål..
Det låter ju alldeles utmärkt! Nu har jag lagt till ett mål för gruppen.. vet dock inte hur det funkar exakt.. ser inte lika ut som för personliga mål..
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:09Ses ikväll vid 19:15 hos Jonas då?
Ses ikväll vid 19:15 hos Jonas då?