Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNär startar klubbarna i VR?
You need to log in to create posts and topics.

Sitter som säkert många andra och väntar på att starttiderna på Vätternrundans hemsida ska ticka fram till den starttiden jag vill ha och det går ju så fruktansvärt långsamt. Men när det väl kommer fram till de tiderna som redan är uppbokade för klubbarna

BILD:http://sites.google.com/site/rajjanb/klubbtider/Klubbtider.PNG

Tidsintervallet mellan 03:42 och 04:40 är redan rätt fullt, men ändå återstår nästan hälften av platserna (40%). Hofvet har nu 4 startgrupper på raken (04:00-04:06) utöver 70 platser lör

Tack Raymond!

Det där var precis vad jag ville veta. Nu känns det som om jag kan vänta in att ungefärlig starttid ska passera kl 3 och ändå få en tid om jag bara håller koll på VRs uppdatering av hemsidan. Var rädd att det var helt uppbokat mellan kl 3 o

Det finns ju en risk att anmälningarna rasslar till efter 03:00 då lampkravet släpps. Dessutom uppdaterar VR tiden manuellt och endast någon gång per dag, men har tiden passerat 03:00 ska det väl mycket till för att man ska få en tid innan 03:00 (men den

förra året hoppade det från 02:45 till ca 05:00 på en dag

Emma, boka en plats nu sen ändrar du tid alternativt "försover" dig. Om du eller en till gör det spelar mindre roll. Det är alltid någon eller några som inte kommer till start.