Quote from Guest on 24 February 2009, 13:53Kvartsmara. Info på www.nasetloppet.se
Kvartsmara. Info på http://www.nasetloppet.se
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 14:03En ny tävling, men jag undrar lite hur de tänker när de lägger detta samma helg, som ett traditionsrikt Kungsbackalopp och ett välarrangerat Lerumslopp. Visserligen är det söndag men det lär ju vara få som lär lockas att dubblera.
En ny tävling, men jag undrar lite hur de tänker när de lägger detta samma helg, som ett traditionsrikt Kungsbackalopp och ett välarrangerat Lerumslopp. Visserligen är det söndag men det lär ju vara få som lär lockas att dubblera.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 20:53Visst!
Som Frölundabo sedan barnsben (om än inte längre) känns det här högintressant.
Dessutom var det rätt längesen jag sprang just en kvartsmara.
Visst!
Som Frölundabo sedan barnsben (om än inte längre) känns det här högintressant.
Dessutom var det rätt längesen jag sprang just en kvartsmara.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 21:18Sorry, väljer istället triathlon i Roskilde.
Sorry, väljer istället triathlon i Roskilde.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 08:52Den här passar min planering ganska väl. Jag tror bestämt att jag provar, även om det verkar som att arrangörerna har tagit de sämre delarna från Midnattsloppet till sig (påtvingad loppsuniform).
Vet någon huruvida man kan efteranmäla sig på plats? (EDIT
Den här passar min planering ganska väl. Jag tror bestämt att jag provar, även om det verkar som att arrangörerna har tagit de sämre delarna från Midnattsloppet till sig (påtvingad loppsuniform).
Vet någon huruvida man kan efteranmäla sig på plats? (EDIT
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:08Jag gillar inte heller tvångströjan. Har skickat mail till arrangörerna.
Jag gillar inte heller tvångströjan. Har skickat mail till arrangörerna.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 07:37Någon som vet om det räcker att bara ha med sig id (körkort) när man ska hämta ut tröjan? Det stod lite flummigt på sidan att man skulle ha med sig ett brev också. Vilket brev?
Har mailat dom i måndags men inte fått svar. Har inte fått tummen ur att ring
Någon som vet om det räcker att bara ha med sig id (körkort) när man ska hämta ut tröjan? Det stod lite flummigt på sidan att man skulle ha med sig ett brev också. Vilket brev?
Har mailat dom i måndags men inte fått svar. Har inte fått tummen ur att ring