Quote from Guest on 25 March 2009, 12:58smäller det. Det som oroar mig är att min runda redan bara tar 22 minuter... Nästa vecka är den inte godkänd då den antagligen inte tar 20 minuter.
Min målrunda är för lång ännu, så jag måste hitta en mittemellanrunda... 🙂
smäller det. Det som oroar mig är att min runda redan bara tar 22 minuter... Nästa vecka är den inte godkänd då den antagligen inte tar 20 minuter.
Min målrunda är för lång ännu, så jag måste hitta en mittemellanrunda... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:08Ni som inte tränat så mycket innan kommer nog känna rätt snabbt att ni orkar mer och mer. Efter ett tag kommer 20 min kännas som ingenting och ni kan öka på det några minuter. Ta några minuter åt gången men öka inte för snabbt.
Ett bra sätt för att öka
Ni som inte tränat så mycket innan kommer nog känna rätt snabbt att ni orkar mer och mer. Efter ett tag kommer 20 min kännas som ingenting och ni kan öka på det några minuter. Ta några minuter åt gången men öka inte för snabbt.
Ett bra sätt för att öka
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 14:18Jag bor i Lerum och det ligger längs en dalgång där E20 och järnvägen kringlar sig fram. Ganska backigt sålunda, vilket jag brukar utnyttja när jag löp tränar. Jag rycker helt enkelt i alla backar och släpper ut nedför. Det har funkat förr i alla fall.
Jag bor i Lerum och det ligger längs en dalgång där E20 och järnvägen kringlar sig fram. Ganska backigt sålunda, vilket jag brukar utnyttja när jag löp tränar. Jag rycker helt enkelt i alla backar och släpper ut nedför. Det har funkat förr i alla fall.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 21:23Har för mig det gick ett lopp i lerum såg ja när ja kolla efter lopp som min kusin kunde springa. Lerumsloppet eller va det hette. Det kan kanske vara något för dig att träna till?
Ja Lerumsloppet heter det. 25e april. Finns 5,3 resp 10 km att välja på
Har för mig det gick ett lopp i lerum såg ja när ja kolla efter lopp som min kusin kunde springa. Lerumsloppet eller va det hette. Det kan kanske vara något för dig att träna till?
Ja Lerumsloppet heter det. 25e april. Finns 5,3 resp 10 km att välja på