Quote from Guest on 3 May 2010, 12:05Någon som vet varför träningstypen heter så?
Det är ju helknasigt. Varför skulle någon cykla till jobbet och sedan direkt åka hem igen, man har väl ändå åkt till jobbet för att jobba där...
Ett vettigare namn på passtypen borde väl vara "Cykling - pend
Någon som vet varför träningstypen heter så?
Det är ju helknasigt. Varför skulle någon cykla till jobbet och sedan direkt åka hem igen, man har väl ändå åkt till jobbet för att jobba där...
Ett vettigare namn på passtypen borde väl vara "Cykling - pend
Quote from Rasmus Olsson on 3 May 2010, 12:15+1
+1
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:21Transportlöpning är ju ett begrepp, finns det transportcykling?
Blir det måhända för svårtolkat?Cykling - transport
Löpning - transport
Transportlöpning är ju ett begrepp, finns det transportcykling?
Blir det måhända för svårtolkat?
Cykling - transport
Löpning - transport
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:30Tord, nej, den typen finns inte.
EDIT: aha, jag förstår nu att du menar om begreppet transportcykling finns, inte om det finns någon träningstyp som heter det... Vet inte. Pendling tycker jag annars är en bra beskrivning, men transport är ju som du säger
Tord, nej, den typen finns inte.
EDIT: aha, jag förstår nu att du menar om begreppet transportcykling finns, inte om det finns någon träningstyp som heter det... Vet inte. Pendling tycker jag annars är en bra beskrivning, men transport är ju som du säger
Quote from Lena O on 3 May 2010, 15:23Åker du direkt hem om du köpa en tågbiljet t.o.r Stockholm? 😉
Pendling tycker jag vore bäst
Åker du direkt hem om du köpa en tågbiljet t.o.r Stockholm? 😉
Pendling tycker jag vore bäst
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:48Linus, inte mkt att göra idag eller? 😉
Linus, inte mkt att göra idag eller? 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:53Personligen tycker jag det vore bättre om man fick definiera sina egna träningstyper, och slapp allt yoga/aerobics/bodybump-tjafs i drop-down:en.
Möjligen att man då tappar topp-liste-funktionen på grupperna, men mtp. alla användare som glatt reggar 24h
Personligen tycker jag det vore bättre om man fick definiera sina egna träningstyper, och slapp allt yoga/aerobics/bodybump-tjafs i drop-down:en.
Möjligen att man då tappar topp-liste-funktionen på grupperna, men mtp. alla användare som glatt reggar 24h
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:45Pendla blir väl ännu mera fel för dom flesta, pendlar gör man till en annan stad inte när man cyklar till jobbet inom staden.
Pendla blir väl ännu mera fel för dom flesta, pendlar gör man till en annan stad inte när man cyklar till jobbet inom staden.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:51Markerade som ointressant.
Markerade som ointressant.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:03"Pendla blir väl ännu mera fel för dom flesta, pendlar gör man till en annan stad inte när man cyklar till jobbet inom staden. "
I min värld har det ingenting med städer att göra, man kan ju jobbpendla mellan hemmet och jobbet som ligger mitt ute i ödema
"Pendla blir väl ännu mera fel för dom flesta, pendlar gör man till en annan stad inte när man cyklar till jobbet inom staden. "
I min värld har det ingenting med städer att göra, man kan ju jobbpendla mellan hemmet och jobbet som ligger mitt ute i ödema