Quote from Guest on 6 June 2011, 18:02Totalt sätt en härlig upplevelse 10 mil, första gången för oss.
Kommer till första vätskedepån inga bullar eller saltgurka kvar, men var gör väl det, vi hade ju lite med oss och bananer fanns det massor av.
Upp på stålhästen igen till nästa vätskedepå, sa
Totalt sätt en härlig upplevelse 10 mil, första gången för oss.
Kommer till första vätskedepån inga bullar eller saltgurka kvar, men var gör väl det, vi hade ju lite med oss och bananer fanns det massor av.
Upp på stålhästen igen till nästa vätskedepå, sa
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 18:12Dåligt arrangemang med andra ord.
Dåligt arrangemang med andra ord.
Quote from Camilla Höög on 6 June 2011, 18:42När så många fler kommer till start så kan de väl gå och köpa lite mer. Det tar ju en stund att trampa sig runt så de har inga problem att hinna med det.
Startavgiften tillbaks eller fri start nästa år låter väl som en bra kompensation.
När så många fler kommer till start så kan de väl gå och köpa lite mer. Det tar ju en stund att trampa sig runt så de har inga problem att hinna med det.
Startavgiften tillbaks eller fri start nästa år låter väl som en bra kompensation.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 19:57Samt att den s.k. sponsorbyn hade packat ihop innan jag kommit i mål, och jag som behövde nya däck. Om man har målet öppet till fyra så behöver väl inte de packa ihop före kl två?
Det var inte något helgjutet arrangemang.
Samt att den s.k. sponsorbyn hade packat ihop innan jag kommit i mål, och jag som behövde nya däck. Om man har målet öppet till fyra så behöver väl inte de packa ihop före kl två?
Det var inte något helgjutet arrangemang.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 20:18Tälten höll på o blåsa omkull till deras försvar..
Tälten höll på o blåsa omkull till deras försvar..