Quote from Guest on 30 April 2009, 12:15Jga har lagt till den på min sida men hur lägger man i ett lopp den ska räkna ner till?
Jga har lagt till den på min sida men hur lägger man i ett lopp den ska räkna ner till?
Quote from Jonas Täng on 30 April 2009, 12:25Du lägger till en box för nedräkning i högerkolumnen. Där ska du sedan välja vilken tävling du vill räkna ner till. Tävlingen måste dock finnas i din kalender för att du ska kunna välja den. Hängde du med?
Du lägger till en box för nedräkning i högerkolumnen. Där ska du sedan välja vilken tävling du vill räkna ner till. Tävlingen måste dock finnas i din kalender för att du ska kunna välja den. Hängde du med?
Quote from Camilla Höög on 30 April 2009, 13:12Tävlingen ska ligga i kalendern och ha boxen "Logg/Tävling" ikryssad. Se även till att tävlingen har en kommentar. Lämpligtvis tävlingens namn.
Tävlingen ska ligga i kalendern och ha boxen "Logg/Tävling" ikryssad. Se även till att tävlingen har en kommentar. Lämpligtvis tävlingens namn.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:07Har man för många tävlingar i sin kalender, så ser man bara dom närmsta. Då får man flytta fram tävlingen, koppla och sedan frlytta tillbaks igen.
Har man för många tävlingar i sin kalender, så ser man bara dom närmsta. Då får man flytta fram tävlingen, koppla och sedan frlytta tillbaks igen.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 11:35Kan man bara ha en nedräkning igång samtidigt? Om det går att ha flera, hur gör man? Jag får bara till en åt gången....
Kan man bara ha en nedräkning igång samtidigt? Om det går att ha flera, hur gör man? Jag får bara till en åt gången....
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 11:50Man kan ha flera. Jag har tre på min hemsida just nu.
Bara att lägga till fler räknare.
Man kan ha flera. Jag har tre på min hemsida just nu.
Bara att lägga till fler räknare.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:13Jag kan bara välja en ur menyn! Hur gör du?
Jag kan bara välja en ur menyn! Hur gör du?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:40Man kan bara lägga till en i taget.
Upprepa, så skall det gå.
Man kan bara lägga till en i taget.
Upprepa, så skall det gå.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 17:32Aha, är det SÅ man gör! Tackar, tackar!
Aha, är det SÅ man gör! Tackar, tackar!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 13:08Vet någon om det går att lägga till nedräkning till något annat än tävling? Tänkte i det här fallet till ett träningsläger, det känns lite fel att lägga in det som tävling.
Vet någon om det går att lägga till nedräkning till något annat än tävling? Tänkte i det här fallet till ett träningsläger, det känns lite fel att lägga in det som tävling.