Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNedräkning för något
You need to log in to create posts and topics.

En del av oss gör saker som inte är en tävling/lopp. Ex skall jag snart ge mig ut på en långvandring nästan 80 mil och det hade varit trevligt med en nedräkning till den. Har satt upp som mål men det står ju inte om hur länge det startar.

Så egendefinier

Du kan ju alltid klicka i lopp/tävling-boxen på ett träningspass och få en nedräkning till träningspasset. Det behöver inte finnas en tävling för att det ska fungera.

Det är det konstiga i logiken! När man tror att man inte tävlar så tävlar man. Och när man tävlar så bli man förlorare för att man inte var med i rätt grupp. Jobbigt....

@Anders Andersson Tack så jättemycket. Trodde jag var tvungen att välja något i loppkalendern som dyker upp i drop-downen. Kanon nu har jag min nedräknare. (H:)

Jag har loppet Tjejmilen inlagd i min träningskalender. Men ser ingen nedräkning. Hur ordnar jag det?

Du väljer "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" längst ner till höger på din hem-sida och där väljer du "Lopp/Tävning - Nedräkning" och sedan väljer du rätt lopp i listan.
Vill du visa nedräkningen för andra medlemmar på funbeat kan du göra samma sa

Tackar, toppen!!!