Quote from Guest on 4 June 2008, 19:56Fungerar inte för mig, eller också så är jag bara korkad. kanske både och ??
Finns det någon som kan hjälpa mig med "Nedräkningsproblemet" skulle jag bli väldigt glad.
Fungerar inte för mig, eller också så är jag bara korkad. kanske både och ??
Finns det någon som kan hjälpa mig med "Nedräkningsproblemet" skulle jag bli väldigt glad.
Quote from Camilla Höög on 4 June 2008, 20:06Vad är det som inte fungerar?
Gå till "Min träning".
Klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!"
Välj nedräkning till tävling.
Gå till boxen och välj tävling.
Så fort du valt tävling så visas antalet dagar kvar.För att du ska få upp några tä
Vad är det som inte fungerar?
Gå till "Min träning".
Klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!"
Välj nedräkning till tävling.
Gå till boxen och välj tävling.
Så fort du valt tävling så visas antalet dagar kvar.
För att du ska få upp några tä
Quote from Bengt Askerfelt on 4 June 2008, 20:52Gå till boxen och välj tävling...
Vilken box? Jag cyklade Hisingen runt 11 maj och den ligger kvar i min nedräkning med 0 dagar kvar. På lördag har jag inplanerat Tjejvättern som lopp/tävling men den dyker alltså inte upp i nedräkningen. Vet inte om det ä
Gå till boxen och välj tävling...
Vilken box? Jag cyklade Hisingen runt 11 maj och den ligger kvar i min nedräkning med 0 dagar kvar. På lördag har jag inplanerat Tjejvättern som lopp/tävling men den dyker alltså inte upp i nedräkningen. Vet inte om det ä
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 20:57Ta bort Hisingen-loppet och lägg sen dit en ny nedräknare. Då kan du välja ett annat lopp för den.
Ta bort Hisingen-loppet och lägg sen dit en ny nedräknare. Då kan du välja ett annat lopp för den.
Quote from Camilla Höög on 4 June 2008, 22:36Det är så de kallas i Funbeat. Nedräkning är en box, personliga mål är en annan. Klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!" så används termen box för varje sak du lägger till.
Det går att ha hur många nedräkningar som helst.
Du kan inte se T
Det är så de kallas i Funbeat. Nedräkning är en box, personliga mål är en annan. Klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!" så används termen box för varje sak du lägger till.
Det går att ha hur många nedräkningar som helst.
Du kan inte se T
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 13:24Nu förstår jag..
Fattade inte innan att man måste lägga till loppet i "min träning" först. men nu har jag gjort det!
Tack för hjälpen!
Nu förstår jag..
Fattade inte innan att man måste lägga till loppet i "min träning" först. men nu har jag gjort det!
Tack för hjälpen!