Quote from Guest on 2 December 2013, 10:18Just registrerat & betalat idag för mitt deltagande.
Hade tur med guarnteed entry efter 3 år där jag fick nobben med Lotteri".
Hoppas vi kan peppa varandra på vägen.
Just registrerat & betalat idag för mitt deltagande.
Hade tur med guarnteed entry efter 3 år där jag fick nobben med Lotteri".
Hoppas vi kan peppa varandra på vägen.
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 10:28Grattis! Samma här, hade anmält mig 3 gånger tidigare utan att komma med.
Ska bli roligt att äntligen få springa New York Marathon!
Grattis! Samma här, hade anmält mig 3 gånger tidigare utan att komma med.
Ska bli roligt att äntligen få springa New York Marathon!
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 10:52GRATTIS - kul!!
sista året dessutom som de kör detta system!
:-):-)
GRATTIS - kul!!
sista året dessutom som de kör detta system!
:-):-)
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 15:45Gött Shamala! 🙂
Gött Shamala! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 17:08Kul Shamala 😀
Kul Shamala 😀
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 07:59Superskoj!
Vad kostar det med Springtime? Läste som hastigast igår nåt om 2000 kr. Kan väl inte stämma?
Superskoj!
Vad kostar det med Springtime? Läste som hastigast igår nåt om 2000 kr. Kan väl inte stämma?
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 09:04Jag tyckte jag såg att det kostar $11 för att anmäla sig, och sedan vill de ha $347 om man "har tur med lottdragningen". Så det kostar nog ännu mer med Springtime.
Jag tyckte jag såg att det kostar $11 för att anmäla sig, och sedan vill de ha $347 om man "har tur med lottdragningen". Så det kostar nog ännu mer med Springtime.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 12:02jag betalade 352 USD igår för anmälning, springtime är rätt dyrt...blivit dyrare med åren 🙁
startpaketet 2013 kostade 4450 kr men som sagt man måste köpa hela resepaketet... så det blir en bra slant / många slantar...
jag betalade 352 USD igår för anmälning, springtime är rätt dyrt...blivit dyrare med åren 🙁
startpaketet 2013 kostade 4450 kr men som sagt man måste köpa hela resepaketet... så det blir en bra slant / många slantar...
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 12:36Undrar just vad kvaltiderna ligger på. Säkert tre timmar snabbare än jag skulle kunna prestera. (#)
Undrar just vad kvaltiderna ligger på. Säkert tre timmar snabbare än jag skulle kunna prestera. (#)
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 13:55Vill minnas att jag någon gång läst att max tiden var 8.5 timmar.
Vill minnas att jag någon gång läst att max tiden var 8.5 timmar.