Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tjejmil i New York, i Central Park.

Å va kul!!! Detta måste ju va tusen gånger roligare än att knô med picnic-kärringar i Slottskogen. Vill, vill, vill, men har inte ett ruttet öre... eller en enda cent kanske man ska säga.

Var är sponsorerna när man behöver dem ;)?

Men guuuud så kul det skulle vara. Jag kanske har sisådär $20 kvar sen sist men det räcker väl inte ens till startavgiften 😉

Ja det vore kul ... skulle önska mig en resa i present om jag klara både TM och LL under 60 ... TM under 55 kanske ...
(ränta på rosor jag aldrig fått 😉
fast jag slapp åka SL från Lidingö iaf (t+) )

Jag kan lova att denna morot funkar även för en så totalt orutinerad löpare som jag. Är numera ute och springer 3 ggr i veckan, vilket aldrig hänt förut ! Jag vill ju ha med en boll för att ha kul träning..... Men med NY som hägrar går det LÄTT !

Synd att man inte är just då :p Ska vara i NY 10-24/5, så får köra min egna lilla tjejmil i Central Park istället! 😉

Låter hur kul som helst!!!!!Mmmmmm måste fundera lite......men oj, jag skulle så gärna vilja vara med å springa!!!!! 🙂 🙂

Jodå, det var kul....om man tycker det är kul att springa i en bastu! Det var 32 grader och 80 % luftfuktighet! Fast känslan av att springa runt Central Park var ändå underbar, och känslan av att gå i mål kan inte beskrivas även om tiden var kass...